” Dah besar cahaya mata Jehan, look like Korean.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Anak Jehan Miskin, Axel Nova Rhee Yang Kini Sudah Berusia 2 Tahun Raih Perhatian Ramai. Wah, Makin Besar Makin Korean Look. Sebijik Muka Mummy Axel, Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Jehan Miskin, perkongsian beberapa gambar dan video Jehan sekeluarga berada di Korea telah meraih perhatian ramai. Jehan telah menyambut hari raya Aidilfitri di sana.

Apa yang mencur1 perhatian ramai ialah cahaya mata Jehan iaitu Axel Nova Rhee yang kini sudah berusia 2 tahun. Wajah Axel banyak mewarisi sebelah ibunya yang berbangsa Korea iaitu Julie Camelia Rhee .

Axel sememangnya seperti kanak-kanak Korea dengan matanya yang sepet serta kulitnya yang putih melepak. Bak kata orang, anak lelaki mewarisi wajah si ibu maka kehidupan rumahtangga akan sentiasa sejuk dan tenang.

Jehan telah berkongsi sepanjang percutian mereka di Korea dan turut pergi ke Pulau Jeju. Jehan juga turut bertemu saudara mara di sebelah isterinya, Julie Camelia Rhee dan meluangkan masa bersama. Wah, nampak seronok berada di sana.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN-> untuk gambar seterusnya.. )

( Klik butang KANAN-> untuk gambar seterusnya.. )

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Growing up so fast, lovely  boy.. Muka anak macam anak saya. Tapi my baby girl.. Like to see your happy family.. “

” A’kum oh mcm tu ye bro do jeju (one big happy family).. enjoy your family day bro.. Beautiful pics bro. Cntiknyaaa view.. “

” Beautiful family.. Next year you can come to Holland ok.. So cute. Best memories are ones like these.. “

” Jehan_miskin blh tk nati up vedio babyaxelnova berbual.. have fun sayang boy.. cute little bam bam.. enjoy.. “

” Dah besar cahaya mata Jehan.. Hahaha already look like korean . Happy holiday.. good daddy good hubby n good leader.. “

” Happy hari rayaaa jihan dan kluarga.. comell la budak tuuu.. Best nya Raya kat Korea… Macam kat tempat crita Korea Little Forest.. “

” Beautiful wife n cute baby.. Next time kalau perlukan baby sitter untuk Axel.. Boleh bawak I ikut sekali ya .. “

Kehadiran Axel dalam kehidupan Jehan dan isteri pastinya menambahkan lagi rasa bahagia. Tambahan pula Axel lahir selepas beberapa tahun menanti kehadiran cahaya mata. Semoga Jehan dan isteri sentiasa bahagia hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jehan Miskin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..