” Dah macam kembar tengok Abu Bakr dengan Khidir tu.. ” – Netizen

Sari Yanti Kongsi Gambar Throwback Beraya Di Kampung Halamannya. Alahai Awet Muda Betul Sari Ni. Anak-Anak Pun Satu Pattern Muka C0py Paste Abah Jep. Khidir Dan Abu Bakr Nampak Dah Macam Kembar, Comel Sangat !!

Masih lagi berada dalam bulan Syawal, masih terasa kemeriahan di sana sini masing-masing menyambut bulan kemenangan ini. Ramai juga yang baru berkongsikan gambar-gambar kenangan beraya bersama sanak-saudara di media sosial.

Meninjau akaun Instagram Sari Yanti, telah dikongsikan beberapa keping gambar throwback ketika Sari bersama Jep Sepahtu dan anak-anak mereka menyambut hari raya di Kuala Pilah. Warna kelabu menjadi pilihan keluarga Sari untuk raya kali ini.

Sari seperti biasa kelihatan cantik dan berseri-seri wajahnya. Bertubuh kecil molek, kecantikan Sari menjadi perhatian warganet. Pandai Sari bergaya menggunakan kain sampin anak. Sudah seperti gadis Melayu terakhir.

Anak-anak Sari juga mendapat perhatian ramai, yang si abang handsome-handsome belaka. Khidir dan Abu Bakr yang berbeza setahun sahaja umurnya juga sangat comel. Seperti kembar pula melihat 2 beradik ini, pattern rambut pun sama.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Sari Yanti ini telah pun meraih ribuan tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Comelnyaa cantiknyaaaa awet muda je kak Sari ni.. Anugerah sangat muka tu.. kalaulah dapat jumpa.. “

” Muka anak-anak lelaki jep satu pattern je semua… campur dengan bapak 3 pattern… senang nak cari.. “

” Terus rsa nk nyanyi lagu ‘lemak manis’ bila tgk pictures sis ni.. cantikk nya kak sari.. Adakah ini yg dikatakan beauty & the beast tu ya.. “

” Dah macam kembar tengok Abu Bakr dengan Khidir tu. Muka pun sama je c0py paste Jep.. “

” Kakak bergambar dengan adik-adik ke tu hehe.. cantiklah sari ni, muka tak dimam4h usia betul.. macam remaja je tau.. abu bakr tu cute betul.. “

” Cantik kecik molek jerr sari yanti ni… tak jemu betul mata memandang… anak-anak sebijik muka abahnya hehe.. Abah jugak semp0i baju tshirt je.. “

” Lawa sangat kak sari ni, muka tak tua-tua tau.. Anak-anak pun comel-comel belaka. Sama besar pulak tengok khidir dengan abu bakr tu.. kembar lain tahun hehe.. “

” Amb0i kak sari, cincin nak penuh jari dah tu.. cantik lah kak sari ni, tak puas tengok.. anak-anak pun semua comel dan handsome.. “

Memang wajah Sari ini tidak banyak berubah dari zaman Kisah Kaisara sehingga lah sudah beranak pinak. Awet muda bak komen peminat, anak-anak pun semua comel. Apa-apa pun, semoga Sari sentiasa gembira bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..