Fattah punya sabar tahap tinggi, dia tak paks4.. ” – Netizen

Video Nur Fatima Aisya Tak0t Untuk Bermain Air Di Sungai Buat Ramai Terhibur. Amboi Mula-Mula Je Tak0t Rupanya, Siap Berpaut Kat Daddy. Sekali Dah Masuk Sungai Terus Seronok Dapat Tangkap Ikan. Comel Je Fatima, Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Fattzuralovelife, perkongsian beberapa buah video yang memaparkan gelagat Nur Fatima Aisya berada di sebuah sungai raih perhatian ramai. Malah kapsyen yang ditulis juga agak mencuit hati.

Fazura mengharapkan anaknya itu membiasakan dengan suasana kampung dengan berada di sungai serta menangkap ikan. Di awal video dapat dilihat Fatima tidak mahu turun ke dalam air sungai dan berpaut pada bapanya, Fattah Amin.

Namun Fattah tetap sabar melayan kerenah anaknya dan akhirnya Fatima berjaya turun ke dalam sungai dan melakukan aktiviti menangkap ikan. Fatima mula nampak seronok kerana dapat menangkap beberapa ekor ikan.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 15 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik semalam. Adalah sangat bagus membiasakan diri anak-anak dengan aktiviti desa sebegini agar anak-anak lebih berani.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Fatima. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Memula nak kena air TU tak0t.. sbb sejuk sangat kan nyamma .. Actually daddy bg hint kat mommy nak baby boy.. “

” Sampai hati mummy nak buat nasi goreng fish nyamma.. Memula kemain tak0t nak masuk air.. skali masuk tros tangkap ikan.. “

” Pengalaman anak buah pertama.. umur 4 thn masa tu.. sampai bentang kain batik dia geli pijak pasir Skrg ??? 23 tahun dia la hebat dgn aktiviti “desa” .. “

” Kemain dia tak0t nak masukkan kaki dlm air ya Tp bila dah ok, kemain seronok dapat fish.. mula2 m4lu2 bila enjin dah panas baru sonok ek.. “

” Fattah punya sabar tahap tinggit, dia tak f0rce, dia tak camp4k Fatima dlm air, av0id tr4uma. Mula² takmo turun. Once dah turun dia yang terlebih sampai tak nak naik.. “

” Nice fulfilling family activity Good job baby gal.. percaya la fatima sekali dah masuk tknak naik dah.. haha.. “

” Mcmana anak dar4 tk rapat dgn daddy.. daddy suka melayan.. bagus fattah.. Nyamma anak daddy betul  cute.. “

Ramai memuji sikap Fattah yang sabar melayan kerenah Fatima dan tidak hairanlah Fatima begitu rapat dengan bapanya. Nampaknya selepas ini Fatima akan gemar melakukan aktiviti sebegini terutamanya menangkap ikan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..