” Kecil-kecil dah pandai pandang ‘kerek’ .. ” – Netizen

Nad Zainal Kongsi Video Thr0wback Anaknya, Budi Kalsom Semasa Bayi Raih Perhatian Peminat. Amboi Siap Bagi Jelingan Lagi Som Ni !!

Apabila anak semakin membesar pasti kita akan merindui saat-saat mereka ketika masih lagi bayi. Teringatkan mereka ketika bayi akan membuatkan kita ingin kembali ke zaman itu walaupun ia sesuatu yang mustahil.

Meninjau ke akaun Instagram Nad Zainal, perkongsian video thr0wback anak perempuannya, Budi Kalsom ketika masih bayi telah meraih perhatian ramai. Video ini dijumpai secara kebetulan oleh Nad dalam telefon pintarnya.

Pastinya Nad amat merindui Som ketika masih bayi ini. Kini Som sudah pun berusia dua tahun dan semestinya sudah banyak kerenah serta ragamnya. Untuk info, Som dilahirkan pada bulan Mac 2021 menerusi pembed4han.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 7 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Ger4m melihat wajah Som yang bulat dan m0ntel. Kecil-kecil sudah pandai membuat jelingan eh.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat kecomelan Budi Kalsom. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” This is Som.. kecikĀ² dah pandai pandang kerek.. Eeeiii ger4m nya bau mulut baby, bau kepala baby bau semuanya lah .. “

” Som kecik2 dah method ek, Ger4mm nyee.. Baby girl som.. comelnya Som ni, bulat m0ntel lah som ni.. “

” No 2 next no 3 plak. Masih bau baby lagi time ni.. sekarang bau dunia.. haha . Comel Som masa ni. Siap jeling jeling manja.. “

” Apa tengok tengok bluerkk.. padan muka kena jelir.. haha . This is chom.. cepatnya chom membesar .. “

” Yem ke ni . Bluerkk… Comel lah som.. pandang apa lah tu.. inilah dunia.. semoga jadi anaknyang solehah buat ibu.. “

” Inilah som.. anak no 2 mmg banyak peelnya.. kecik kecik dah nampak bijak som ni.. comel lah awak.. “

” Hi som, semoga menjadi penyejuk hati ibu dan ayah. Harap harap som dapat adik barulah nanti, hehe.. “

Terasa begitu cepat Som membesarkan. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Budi Kalsom membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata dan berjaya dalam kehidupan tidak kira di dunia serta di akh1r4t. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..