” Makcik pun gelak tengok yang last tu, amboi Wira boleh tahan kelakar.. ” – Netizen

Video Anak Betty Rahmad, Ardy Wira Menyanyi Lagu ‘ Lemak Manis ‘ Buat Ramai Terhibur. Alahai Wira, Siap Geleng-Geleng Kepala Tu Sambil Tangan Hayun Lem4h Gemalai. Part Yang Masa ‘Amboi, Amboi’ Tu Comel Sangat !!

Bagi yang suka mengikuti perkembangan selebriti Betty Rahmad yang juga adik kepada pengarah drama terkenal, Erma Fatima pasti mengetahui yang Betty suka berkongsi video perkembangan anaknya, Ardy Wira.

Baru sahaja berusia 4 tahun, Wira begitu petah bercakap dan merupakan seorang kanak-kanak yang bijak. Terbaru, Betty ada memuatnaik satu video yang memaparkan Wira sedang menyanyi sebuah lagu yang menjadi viral iaitu ‘ Lemak Manis ‘ .

Menerusi video itu, Wira yang sedang duduk memakai kasut di hadapan pintu rumah begitu semangat menyanyi. Buat sahaja menyanyi, Wira siap membuat pelbagai gaya tangan mengikut rentak lagu tersebut.

Pada akhir video, Wira sempat membuat mimik wajah kelakar dan kedengaran Betty yang sedang merekod video berdekah ketawa melihat gelagat comel anaknya itu. Sehingga kini, video Wira menyanyi telah menerima ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan warganet dan rata-rata mereka mengatakan terhibur melihat gelagat comel Wira sedang menyanyi. Antara komen-komen menarik adalah :

” Heyyyy heyyyyy ala amboi amboiii anak siapaaaaa… Muka muka main peranan ehh.. Comel betul lah budak Wira ni, ger4m je tengok.. “

” Makcik pun gelak tengok yang last tu, amboi Wira boleh tahan kelakar.. Cerdik betul anak Betty ni, MasyaAllah bertuah Betty dan suami.. “

” Comel sangat lah Wira.. Siap tangan pun main peranan masa menyanyi.. Siapa yang ajar ni, hehehee mesti mummy kan.. “

” Tak pernah lagi tak terhibur tengok video Wira, makin besar makin cerdik bdk bertuah ni, slalu sangat buat orang happy lah Wira.. “

” Ishhhh Wiraaa kenapa comel sangat, tak sangka last2 Wira buat muka macam tu, hahahahaha lawa betul lah budak ni.. “

” Ad0iiiiii Wira, hahahahahaha sekali kita yang tengok pun ketawa jangan cakap mummy je gelak besar, hahahahaa.. Wira kalau sekali buat lawak boleh tahan ya.. “

” Siap kepala geleng-geleng, dengan tangan lem4h gemalai hahaha.. Wira2, Wira memang cerdik sangat lah.. Pandai hafal lirik lagu.. “

Amboi Wira, kemain lagi siap buat gaya sambil menyanyi, berdekah mummy dengan Kakak Teha tengok. Untuk pengetahuan ramai, Wira juga mempunyai ramai peminat yang suka mengikuti perkembangannya dari semasa ke semasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG bettyrahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..