” Bestnya raya bersama, sejuk mata memandang. Ini baru definisi indahnya bermadu.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Dato Red Beraya Kedua-Dua Isterinya, Datin Red Dan Adira Suhaimi Raih Pujian Ramai. Bahagianya Tengok Hubungan Adira Dan Datin Red. Pandai Dato’ Red Jaga Hati Isteri-Isteri Tersayang, Salute Lah !!

Berkongsi kasih bukan suatu hal yang mudah dan dapat diterima dengan hati yang terbuka oleh semua wanita. Poligami jika tidak adil dan sama rata layanannya daripada si suami pasti mengundang pergad0han antara isteri-isteri.

Namun lain pula bagi Datin Red atau nama sebenarnya Syarifah Nor Shafila dan Adira Suhaimi. Hubungan kedua orang madu ini menjadi akrab dan seperti adik dan kakak. Meninjau akaun Instagram Datin Red dan Adira, telah dimuatnaik video dan gambar mereka beraya bersama.

Pada perkongsian Datin Red, sekeping gambar yang memaparkan seluruh keluarga sebelah keluarga Dato’ Red dikongsikan. Adira juga turut sama ada dalam majlis keluarga ini. Di akaun Instagram Adira pula, video suasana ketika majlis berlangsung dipamerkan.

Bak kata Datin Red, raya ini adalah raya yang paling bermakna untuk dirinya. Jika Datin Red dan Adira merasa bahagia dengan perhubungan mereka kini, peminat juga turut sama merasai kebahagiaan itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Ribuan tanda suka telah pun direkodkan untuk kedua-dua posting ini. Antara pujian dan komen yang diberikan oleh warganet :

” Antara keluarga contoh, kita pulak nak nang1s tengok. Selamat hari raya Adira dan Datin Red.. “

” Ini baru definisi indahnya bermadu / poligami jika msg2 sedar diri dan tahu, fhm dan jalani tgjawab.. “

” Bestnya raya sekali.. lebih kurang je muka Adira dengan Datin Red ni. Dua-dua cantik.. Semoga Allah kuatkan ukhuwah yang terjalin antara Datin Red dan Adira.. “

” Nak jaga hati semua isteri-isteri, Dato’ Red duduk belakang sekali.. Semp0i lah.. Jaga jer hubungan baik ni dgn ikhlas & saksama. Semoga Allah permudahkan.. “

” Sejuk mata memandang. Tgk muka dato tu pun sayu jer. Terharu dia gaknya wife2 dia bersatu hati demi kebaikan semua. Tenang hati dia, dah xyah stress2 dah.. “

” Alhamdulillah semoga bahagia selalu Datin Red dan Adira Suhaimi dan suami hingga ke jannah.. Aamin.. “

” Happy tengok kebahagiaan Datin Red, Adira dan Dato Red ni. Alhamdulillah, moga bahagia selalu.. Muka Datin Red nak sama dengan Adira.. dua-dua cantik.. “

Allah sebaik-baik perancang dan pengatur. Allah jua yang menjentik rasa kasih dan sayang dalam hati Datin Red dan Adira. Semoga ukhuwah yang terjalin ini aman damai dan berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Datin Red, IG Adira Suhaimi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..