” Berkali-kali tengok sak1t perut ketawa. Cr4mp pipiku gelak Pak Azad woi.. ” – Netizen

Video Gelagat Pak Azad Bersama Mak Saudara Eira Syazira Bersembang Tentang Kuih Tradisional Kelantan Buat Peminat Terhibur. Ad0i Pak Azad, Part Nak Tukar Nama Kuih Tu Lawak. Berdekah Semua Gelak !!

Siapa tidak kenal dengan perangai ‘masuk air’ Azad Jasmin atau lebih dikenali sebagai Pak Azad. Tidak hanya isterinya, Eira Syazira dan anak-anak yang selalu disakat oleh Pak Azad, malah ibunya juga selalu menjadi mangs4 usikan Pak Azad.

Meninjau akaun Instagram Eira Syazira, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Pak Azad bersama sanak saudara Eira yang berasal dari Kelantan. Mereka mengunjungi kediaman Eira sempena Syawal.

Menerusi video ini, dapat dilihat Pak Azad sedang berbual dengan ibu saudara Eira yang dipanggil ‘mok’. Di hadapan Pak Azad pula dihidangkan semangkuk kuih tradisional Kelantan iaitu kuih Ta1k Itik dan Jala Mas.

Pak Azad seperti biasa ada sahaja ideanya ingin mengusik. Habis ketawa satu rumah dengan jenaka Pak Azad ini. Kuih Ta1k Itik hendak ditukar namanya kerana r1sau jika saudaranya yang dari US datang dan tidak faham apa itu kuih Ta1k Itik.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Eira ini telah pun meraih ribuan likes daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Memang pattern suka melayan makcik-makcik ni Pak Azad ni.. Makcik-makcik pun sukoo haha.. “

” Dia ni kan.. ishh, mak sendiri dia bahan, mak mentua pn dia bahan haha.. Xboleh blah la dgn perangai pak azad ni. Buh penamp4q sedaih baru ada akai. xbuat lawak sehari xsah.. “

” Sileke ko selekeh tah1 itik bakpo lah mu abe ezad wehh haha.. pec4h perut dengan lawak pak azad ni.. “

” Bila penang bertemu dengan kelantan… adui terbahak aku dengan pak azad ni.. let1h tau ketawa tengok pak azad duk sileke sileke make ta1k itik tu haha.. “

” Duck sh1t haha, Pak Azad lahaiii.. Berkali-kali tengok sak1t perut ketawa.. Cr4mp pipiku gelak Pak Azad woii.. “

” Keras perut duk suka ke Pak Azad. Ira punya gelak sak1t perut dengar haha.. Tak boleh tahan betul la dengan pak azad ni.. “

” Alahai Pak Azad ni buat pec4h perut layan kerenah dia haha.. Kita yang tengok ni pun berdekah. Lawak betul duck sh1t haha.. “

Memang lawak lah Pak Azad ni, sempat lagi mengusik. Dengan buat gaya berkepak selepas merasa kuih Ta1k Itiknya tu, terhibur betul tetamu yang datang rumah Pak Azad ini. Duck sh1t pun bolehlah Pak Azad yang penting kuih Ta1k Itik sedap tu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eira Syazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..