” Lawanya Datin bila tak makeup.. ” – Netizen

Kongsi Video Resepi Ayam Goreng Bawang Putih, Penampilan Datin Paduka Eina Azman Ketika Memasak Raih Perhatian Ramai. Tetap Cantik Walaupun Tanpa Solekan Yang Tebal !!

Umum mengetahui yang Datin Paduka Eina Azman gemar berkongsi resepi air tangannya di media sosial. Selalunya resepi yang dikongsikan pasti menaikkan selera makan dan membuatkan ramai berasa lapar apabila menontonnya.

Terbaru, Eina telah berkongsi resepi Ayam Goreng Bawang Putih di akaun Instagram miliknya. Seperti biasa, Eina akan menerangkan bahan-bahannya terlebih dahulu sebelum mula memasak. Nampak simple dan sedap masakannya.

Apa yang mencur1 perhatian ramai selain daripada resepi yang dikongsikan ialah penampilan Eina. Eina tetap nampak cantik dan berseri-seri walaupun tidak bersolek. Kulit wajahnya tetap nampak segar, halus dan licin.

Perkongsian ini telah menerima lebih 11 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Resepi daripada Eina ini dapat membantu peminat di luar sana mendapat idea untuk memasak hidangan tengahari.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji penampilan Eina yang sentiasa cantik. Antara komen-komen yang diberikan :

” Suka sgt tgk datin eina_azman masak…. campak2 pn kadang tgk sedap… selamat Hari Raya datin.. “

” Org cntik msak pn pndai perfect datin eina.. Suaranya bah . Sedap betul di dgr. Lagi2 mikap kalini nda tebal trus nmpk cntik betul.. “

” Assalamualaikum datin eina… slmt hari raya maaf zahir batin suara tuu lovey sgt.. dia yg makan aku yg baca bismillah terliur plak.. “

” Cantik gil4aaa tak makeup.. Jubah datin eina_azman mesti dr mekah … Same dgn anak sy.. Harus cuba ni.. “

” Wow so sweet babe. Semoga Allah sentiasa jaga datin dan dato sekeluarga, sihat walafiat serta diperbanyakkan rezeki. Aamin .. “

” Lawanya datin bila tk makeup.. Suara serak-serak basah alias s3xy. semoga bahagia selalu.. Tengah masak pun lawaa.. “

” Ya allah cantiknya tk mekapΒ so fresh n natural beauty.. Nmpk sedap nk try n u cantik baju pn lawa.. “

Nampak menyelerakan ayam goreng bawang putih air tangan Eina Azman. Resepi sebegini juga merupakan kegemaran kanak-kanak juga. Semoga Eina Azman tidak jemu berkongsi resepi air tangannya kepada peminat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eina Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..