” Cute sangat awak ni Tite. Acah-acah dah besar sangat.. ” – Netizen

Video Gelagat Comel Anak Awal Ashaari, Lila Amina Ketika Berada Di Dalam Flight Buat Ramai Ger4m. Amboi Dah Ada Seat Sendiri, Suka Betul Lila. Bukan Main Style Lagi Part Minum Tu Ye. Part Lila Terbersin Dan Sebut ‘Excuse Me’ Tu Cute Sangat !!

Pada masa sekarang, Awal Ashaari, Scha Alyahya, Lara Alana dan Lila Amina berada di Jepun menikmati percutian mereka. Sebagaimana janji Awal terhadap Lara iaitu jika Lara berpuasa penuh, percutian ke Jepun adalah ganjarannya.

Meninjau akaun Instagram Lila Amina, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lila dan Lara ketika berada di dalam kapal terbang. Memandangkan Lila sudah pun berusia 2 tahun, maka Lila sudah dikira sebagai kanak-kanak dan mendapat tempat duduk sendiri.

Seronok betul Lila menikmati makanan dan minuman yang disediakan sepanjang penerbangan ini. Melihat gaya Lila minum membuatkan ramai peminat yang ger4m. Amboi Tite ni kan, minum pun ada style ye.

Lila juga dapat dilihat baik sahaja kelakuannya dan tidak meragam. Menerusi video Lila sedang makan bersama Lara, Lila terbersin dan dapat didengari Lila menyebut ‘ excuse me ‘. Bagus Lila diajar tentang adab sejak dari kecil.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya )

Sejak perkongsian ini dimuatnaik, ianya telah pun mencatatkan hampir 18 ribu tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Tite dh besa… tite pegang gelas sebelah tangan je.. hebat x tite hehe. Dia punya ‘aaahhh’ tu kan.. cute ja.. “

” Tite good girl tak meragam pun dalam flight duduk diam-diam je .. suruh makan satay dia makan .. “

” Dia punya bersin tu comel je.. Behave sangat Tite ni. Tite cute sgt la excuse me tu.. Amboi pandai dia pegang gelas sebelah tgn je. Level2 anak tan sri megah holdings ni.. “

” Gaya macam dah besar sangat dia tu hehe. Comel je Lila, such a well mannered little girl.. “

” Amboi tite pergi Jepun ye bestnya kakak ni belum lagi jejak ke Jepun. Dia mcm living her best life by drinking the juice and have the seat to herself hahahahahah shoooo cute ger4m.. “

” Wah bagus lah Tite, behave sangat. Cute sangat awak ni Tite. Acah-acah dah besar sangat. ger4m.. “

” Excuse me, so cute Lila. Already big girl dah dia ni, ger4m je tengok Lila. betul2 dahaga tu siap ade bunyi nikmat nye dpt minum jus.. comeii.. “

Seronok Lila dapat bercuti jauh kali ini. Kalau behave seperti ini, lain kali boleh lah daddy dan mummy bawa Lila jalan lagi jauh kan, hehe. Apa-apa pun, semoga percutian Lila sekeluarga berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lila Amina Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..