” Cantiknya bila anak-anak dar4 pakai tudung. Cun melecun sungguh, macam anak patung.. ” – Netizen

Video Sambutan Hari Raya Deja Moss Bersama Ahli Keluarganya Di Chicago Raih Perhatian Warganet. Alahai Manisnya Anak Dar4 Deja Mengenakan Selendang, Makin Cun !!

Meninjau akaun Instagram Deja Moss, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana sambutan hari raya Deja bersama suami, Maher Khani dan anak-anak tirinya, Salma dan Laila. Tahun ini masih juga seperti tahun lalu, mereka menyambut hari raya di Chicago.

Banyak gambar-gambar candid yang dikongsikan dalam video ini. Salma dan Laila, dua beradik yang memiliki rupa paras yang cantik menjadi sorotan mata warganet. Sempena Aidilfitri, Salma dan Laila mengenakan selendang di kepala mereka.

Cantik dan memang anggun apabila mereka berselendang, semakin manis dipandang mata. Sekali pun menyambut hari raya di perantauan, suasananya tetap meriah. Comel sahaja melihat Deja membetulkan selendang anak-anaknya ini.

Di ruangan kapsyen pula, Deja mengucapkan ucapan selamat hari raya buat semua yang mengenalinya dan memohon kemaafan seandainya ada ters1lap kata dan terkas4r bahasa. Indahnya beraya bersama keluarga tercinta.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Deja ini telah pun mendapat perhatian daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Happy raya kakak dan Family .. Taqabballahu minna Waminkum.. Moga kebahagian kekal till jannah. Aamiin YRA.. “

” Eid Mubarak sis dan family. Sgt indah n meriah suasana hariraya. Alhamdulillah walau jauh diperantuan sis tetap menitip nilai ketimuran dan adab sopan kpda anak2.. “

” Selamat Hari Raya kak deja and family. Semoga berbahagia selalu bersama keluarga tercinta.. “

” Eid Mubarak sister dan keluarga… sangat indah suasana harirayanya.. Alhamdulillah semoga kebahagiaan hingga ke jannah.. “

” Selamat Hari Raya Deja n beautiful famili, Barakallah. slm lebaran buat sis sekeluarga.. “

” Cantik semuanya, selamat hari raya Aidilfitri Deja moss dan seluruh keluarga. Beautiful family.. “

” Wonderful family, Selamat hari raya sis sekeluarga di chicago. Maaf zahir dan batin. cantiknya bila anak-anak dara pakai tudung. cun melecun sungguh, macam anak patung masing-masing.. sesuai jadi model ni.. “

Alhamdulillah Aidilfitri tetap ceria walau pun hanya bersama keluarga. Tak puas melihat wajah Salma dan Laila, cun betul. Deja pun apa kurangnya, masih kelihatan muda belia seperti dahulu. Apa-apa pun, selamat hari raya Deja dan semoga berbahagia selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Deja Moss

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..