” Baru nak sed1h-sed1h, sekali dapat duit raya terus yahoo.. ” – Netizen

Video Sesi Bermaafan Rahim Sepahtu Bersama Isteri Pertamanya, Kolin Abdullah Buat Ramai Terhibur. Alahai Sweet Tengok Part Rahim Lapkan Air Mata Kolin. Nasib Baik Bulu Mata Palsu Tu Tak Tertanggal, Hehe !!

Umum mengetahui yang pelawak dan penyampai radio iaitu Rahim Sepahtu mempunyai dua orang isteri. Hubungan kedua-dua isteri Rahim yang bernama Norazlin Abdullah dan Lily Khay kelihatan baik-baik sahaja.

Meninjau di akaun Instagram isteri pertama Rahim, Norazlin atau lebih dikenali dengan panggilan Kolin telah berkongsi satu video hari raya baru-baru ini. Dalam video itu, Kolin sedang bersalam dengan Rahim untuk meminta maaf.

TreeAcne

Namun apa yang mencu1t hati adalah mendengar berbualan maaf Kolin kepada Rahim. Kolin menyatakan yang dirinya tidak mahu menang1s kerana risau bulu mata p4lsunya akan tanggal. Mendengar apa yang dikata oleh Kolin itu, terus Rahim ketawa.

Selapas sesi bersalaman, kelihatan Rahim telah memberikan sampul duit raya kepada Kolin dan Kolin begitu gembira menerimanya. Bukan itu sahaja, sempat Rahim membantu Kolin mengelap air mata yang mengalir di pipi Kolin.

Tudung Netizen

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan warganet dan rata-ratanya mereka menyukai perkongsian video oleh Kolin. Antara komen-komen menarik adalah :

” Baru nak sed1h-sed1h, sekali dapat duit raya terus yahoo.. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kakak n Abg Rahim.. “

” Alhamdulillah seronoknya tengok Kak Kolin & Abg Rahim.. Selalu tengok je ig kak & tak pernah nak komen.. Tapi yg ni nak komen la.. Semoga sentiasa bahagia selalu kak sekeluarga.. “

” Ko nangis kejap je Lin pastu dpt duit raya.. Wassalam.. Terus hilang sed1h kau kan, hahaha kelakar sama naik dengan Rahim lah kau ni.. “

Pillow Car

” Habih makeup dia sapu satu muka.. Hihi salam aidil fitri Kolin n Rahim.. Semoga terus bahagia bersama, sweet2 slalu ya.. “

” Bila bersalaman raya je mesti menang1s.. Kenapa ek ? Aaa nmpak norrr bnyak buat salah ni hhehhehe.. Selamat hari raya semua.. “

” Nmpk Rahim syg sgt kat Kolin, cinta yg ikhlas.. Moga kekal bahagia hingga ke jannah.. Aamiin.. Salam aidilfitri buat Rahim sekeluarga.. “

” Sweetnya Kak Kolin.. Taknk nang1s  takut nnt bulu mata tanggal, ni memang lawak sangat, haha.. Seronoknya dapat duit raya.. “

Sweet tengok pasangan ni saling bermaafan. Apa-apa pun semoga Rahim dan isteri akan terus bahagia bersama keluarga dan hubungan ini akan kekal sehingga ke akhir hayat. Selamat hari raya buat Rahim sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG kolin_abdullah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..