” Comel sangat, selamat hari lahir Datin Almy.. ” – Netizen

Video Dato’ Fizz Fairuz Buat Pr4nk Sempena Birthday Datin Almy Nadia Dan Anniversary Mereka Raih Perhatian Peminat. Alahai Comel Sungguh Part Datin Almy Kira Lilin Tu. Pr4nk Menjadi !!

Datin Almy Nadia dan Dato’ Fizz Fairuz antara pasangan selebriti yang disenangi oleh ramai peminat. Tidak somb0ng dan peramah dengan semua orang, cara Dato’ Fizz melayani Datin Almy juga sering mendapat pujian daripada peminat.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Fizz Fairuz, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Datin Almy kena pr4nk dengan Dato’ Fizz. Sempena ulangtahun kelahiran Datin Almy, Dato’ Fizz berpakat bersama anak-anak dan beberapa orang yang lain untuk memberi kej0tan kepada Datin Almy.

Reaksi wajah Datin Almy terpinga-pinga ketika melihat anak sulungnya, Afrina Arianna membawa sebijik kek sambil menyanyikan lagu happy birthday. Kata Dato’ Fizz, Afrina adalah mastermind untuk kej0tan ini.

Membaca ayat yang tertulis pada kek hari lahirnya itu sambil tersenyum, Datin Almy sempat mengira jumlah lilin yang diletakkan pada kek. Alahai tak pernah tak comel lah Datin Almy ini. Jelas kelihatan muka happy. Memang betul-betul surprise ni, kerana ianya awal 2 hari sebelum tarikh lahir sebenar Datin Almy.

Jom tonton video di bawah :

Ribuan tanda suka telah pun direkodkan untuk posting ini sehingga kini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat hari lahir Adik Almy Nadia.. Samalah awak birthday kita hari ni jugak.. comel kira lilin tu hehe.. “

” Ak rasa nk gom0l-gom0l je akak ni sebab kita sma je kak ger4m je ak Alhamdulillah suami blh trima seadanya byk sgt complain bg dy beranak pula.. “

” Alhamdulillah. Happy Birthday Datin and Happy Anniversary to both of you, semoga bahagia selalu Dan dirahmati Allah SWT.. “

” Comel sangat, selamat hari lahir Datin Almy.. semoga dipanjangkan umur serta bahagia bersama family.. Aamin.. “

” Selamat ulang tahun mbak almynadia, semoga sehat selalu dan selalu diberi limpahan Rizky dr Allah ta’ala. Peminat dr Jawa.. “

” Allah selamatkan kamu.. Happy Birthday Datin almy nadia.. semoga sihat sejahtera dan bahagia selalu.. “

” Happy Wedding Anniversary and Happy Birthday. semoga senantiasa dilimpahi kesihatan keberkatan kasih sayang rahmat Allah rezeki yang berpanjangan lanjut usia dilindungi Allah senantiasa sekeluarga Aamiin.. “

Kami di Berita Kopak ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran dan ulangtahun perkahwinan buat Datin Almy. Semoga segala impian dan doa-doa Datin Almy dimakbulkan oleh Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizz Fairuz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..