” Cantiknya anak dar4 abang Faizal Hussein.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Hari Raya Bersama Keluarga, Wajah Anak Perempuan Faizal Hussien, Fazryn Raih Perhatian Warganet. Makin Lawa Anak Dar4 Roy Ni, Mak Ayah Pun Maintain Muda !!

Aktor legend, Faizal Hussein atau popular dengan nama watak ‘ Roy ‘ antara pelakon yang masih lagi kekal bertahan sehingga ke hari ini. Sekali pun usia Faizal semakin meningkat, namun rupa parasnya masih kelihatan awet muda.

Meninjau akaun Instagram Faizal Hussein, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Faizal bersama isterinya, Suhaila serta 2 orang anak mereka iaitu Fazryn dan Fazrick. Dengan kapsyen ringkas berbunyi ‘ Selamat Hari Raya ‘, perkongsian ini menjadi tumpuan ramai.

Raut wajah anak dar4 Faizal yang semakin cantik itu menerima pujian daripada warganet. Saling tak tumpah seperti wajah neneknya, Allahyarhamah Mahyon Ismail, Fazryn juga memiliki senyuman yang manis seperti mama dan papanya.

Mana anaknya tidak cantik, lihat sahaja lah Faizal dan Suhaila. Kedua-duanya tidak dimamah usia dan kekal nampak muda walaupun semakin meningkat usia. Kelihatan seperti bergambar dengan adik-adik sahaja apabila bersama anak-anak.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Pak Azad ini telah pun meraih hampir 25 ribu tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat hari raya abang Faizal dan family. Maaf Zahir dan Batin.. Nak datang rumah boleh ke.. cantik anak dar4 abang tu.. “

” Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin legend.. Lawa orang belakang tu, makin besar makin cantik dia.. “

” Cantiknya anak dar4 abang faizal Hussein …. semoga sehat selalu semua dan dilindungi Allah bhgia till jannah.. “

” Segaknya anak dar4 Roy ni.. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin bt semua sekeluarga.. “

” Cantiknya this family.. Selamat hari raya abg dan family.. lawanye bakal isteri sye nie, hi bapak mertua dan mak mertua.. “

” Selamat hari raya aidilfitri ayahanda.. maaf andai anakanda ada terkut0k ayahanda kalau ayahanda bawak watak antag0nis.. “

” Selamat hari raya legend , salam 0-0 bang, kot-kot dulu termak1 abang dalam filem kikiki.. “

Sudah besar panjang anak dar4 dan anak teruna Faizal dan Suhaila. Apa-apa pun, selamat hari raya kami di Berita Kopak ucapkan untuk Faizal Hussien sekeluarga dan semoga gembira selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faizal Hussein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..