” Ad0h sak1t perut den gelak nengok Pak Azad. Macam balik Bangladesh pun ada, haha.. ” – Netizen

Gara-Gara Tersalah Beli Tiket, Pak Azad Bersama Eira Syazira Dan Anak-Anak Lalui Kenangan Raya Paling Melucukan. Ad0i Lah Tengok Muka Pak Azad Tu Pun Dah Buat Ramai Terhibur. Dah Macam Cerita Tamil Pun Ada, Hehe !!

Menerusi akaun Instagram Eira Syazira, telah dikongsikan video yang memaparkan kenangan raya yang paling sadis buat Eira, Pak Azad dan anak-anak. Gara-gara Pak Azad tersalah membeli tiket keretapi, trip raya mereka kali ini tidak seperti yang dirancang.

Cerita Eira di ruangan kapsyennya, dia sudah berkali-kali berpesan kepada Pak Azad agar tidak tersilap membeli tiket, apatah lagi ketika musim perayaan. Dengan kepadatan rakyat Indonesia, keretapi antara pengangkutan yang menjadi pilihan ramai.

Perjalanan dari Cirebon ke Jakarta menaiki keretapi kelas ekonomi, ianya pengalaman yang bermakna untuk mereka sekeluarga. Eira mengambil peluang ini untuk merakam gelagat Pak Azad dan anak-anak ketika berada di dalam keretapi.

Seperti scene filem Tamil, lagu tema juga kena betul dengan ekpresi wajah Pak Azad. Terhibur warganet yang menonton video Pak Azad ini. Ad0i tengok muka tu kes1an tetapi dalam masa yang sama tidak boleh menahan ketawa, kelakar betul.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Eira ini telahpun meraih ribuan tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Sump4h lawakkk hahaha.. yang tak tahan video lagu bersabarlah sayang tu.. Maaf tapi nak gelak, macam bangla balik Bangladesh pun ada haha.. “

” Lucu dok ulang tgk.. tapi tu lah kan pengalaman suka duka hari qhaya… maaf zahir batin.. “

” Scene ni masa hero Tamil bawa anak-anak balik kampung. Bini balik kampung awal haha.. Bro sesekali syok gak duk ekonomi.. raya mcm balik india.. “

” Kelakar anak beranak ni dari vd smlm ulang2 tengok. Dah blh buat cerita hindi ni hahha.. Lagu mmg sed1h betoi siap dgn muka pelakon tu mmg tak boleh blah.. “

” Tak jadi nak kes1an sebab terpaling lawak muka tu. Muka Pak Azad memainkan peranan penting haha.. “

” Ingat bhaiya mana angkat beg haha. Ini yang best kak.. moments that we cant buy.. tapi memang tak leh tahan nk ketawa tengok pak azad.. saru betul.. “

” Ad0h. Sak1t perut den golak nengok Pak azad hahaha.. Dari awal smp akh1r tgk pak azad ku gelak tak sudah.. bertabahla ya.. “

Pen4t lah Eira ketawa sepanjang perjalanan, Pak Azad ni tak pernah tak kelakar. Ada sahaja mimik mukanya yang membuatkan Eira gelak terbahak-bahak. Apa-apa pun, kenangan ini pasti tersemat dalam hati anak-anak dan menjadi kenangan raya paling manis.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eira Syazira Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..