” Afwa yang cute f0rever. Comelnya, sebijik Asyraf.. ” – Netizen

Sempena Hari Lahir Muhammad Afwa Yang Ke 2 Tahun, Dato’ Seri Siti Nurhaliza Kongsi Video Thr0wback Afwa Dari Lahir Sehingga Kini. Alahai, Ger4m Betul Tengok Muka Bulat Afwa Dari Kecil, Sebijik Macam Muka Abang Asyraf Dia !!

Tanggal 19 April merupakan hari lahir anak kedua penyanyi nombor satu negara, Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Afwa yang ke dua tahun. Sempena hari lahir Afwa ini, Dato’ Seri Siti telah memuatnaik video thr0wback Afwa dari lahir sehingga kini.

Dato’ Seri Siti turut menulis ucapan hari lahir buat Afwa di ruangan kapsyen p0sting tersebut. Dato’ Seri Siti mendoakan semoga Afwa menjadi pemimpin yang hebat sama ada memimpin tugasan duniawi atau pun akh1r4t.

Video yang dikongsikan oleh Dato’ Seri Siti ini tidak pernah lagi ditayangkan di media sosial sebelum ini. Antaranya video Afwa sedang makan, sedang ketawa dan juga Afwa bersama ibu serta kakaknya, Siti Aafiyah.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 25 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Sejak dari kecil lagi Afwa mempunyai pipi yang m0ntel dan masih kekal sehingga Afwa berusia 2 tahun.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihujani dengan ucapan hari lahir buat Afwa. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka ;

” Happy Birthday baby Afwa yang comel sangat.. haih tk tau nak habaq dah. sihat selalu panjang usia nya serta bahagia dunia dan akhiratnya Aamiin ya rabb .. “

” Happy birthdayyy afwa, semoga membesar dengan sejahtera & sentiasa mendamaikan hati ibu ayah ok.. “

” Selamat ulang tahun MUHAMAD AFWA KHALID , semoga Allah SWT berkati usianya menjadi yg soleh bermanfaat bagi agama dan negara selalu berbakti dengan ayah dan ibu.. ” 

” Happy Birthday Afwa sayang Moga sentiasa dirahmati Allah. Aamiin .. Afwa yg cute forever .. comelnyeee sebijik asyraff.. “

” Selamat ulangtahun kelahiran to afwa… Semoga membesar dgn sihat dan baik budi pekerti.. love Afwa muncung hanger tomey2 tu.. “

” Happy bessay afwa.Semoga membesar dgn sihat dan berbakti kepada kedua ibu bapa, agama, bangsa dan negara. Amin.. “

” Sembilan Belas April Hari Yang Dinanti. Lahirnya Anakanda Yang Disayangi .Semoga Menjadi Kebanggaan ibu Dan ayah serta famili.Selamat Hari Jadi aAfwa.. “

Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 2 tahun buat Muhammad Afwa. Semoga membesar menjadi anak yang baik, taat kepada ibubapa dan berjaya dalam kehidupan di dunia serta di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..