” Kecil besar kecil besar je Maryam tengok Rina, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Ketika Sesi Photosho0t Raya Buat Ramai Terhibur. Fuh Struggle Betul Melayan Kerenah Rina Ni, Siap Berguling-Guling Lagi. Omma Dah Pen1ng Tengok, Hehe !!

Bukan mudah membuat photosh00t jika ianya melibatkan kanak-kanak. Begitu juga yang dialami oleh Ryzal Ibrahim dan Maryam You Narae dengan kerenah anak mereka, Nik You Rina ketika sesi photosh00t raya.

Meninjau akaun Instagram Ryzal Ibrahim, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana sepanjang sesi photosh00t ini. Rina yang ceria ini mula membuat perangai ingin bermain-main sehinggakan Maryam pun pen1ng melayan Rina.

Bukan main lagi Rina berguling-guling dan bergolek-golek di atas backdrop yang berwarna putih itu. Bak komen peminat, Rina seperti membuat aksi bermain salji pula. Masam mencuka sekejap wajah Maryam dengan perangai Rina.

Dari Maryam elok berdiri memerhatikan Rina sehinggakan Maryam sendiri duduk sambil memujuk Rina supaya behave. Ad0i lah Rina, tak kena gaya ini Omma boleh bertukar menjadi singa jadian tau, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih ribuan tanda suka daripada warganet sehingga kini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Cute sangat Rina.. Betul cakap Ryzal, dia memang bijak dari anak-anak seusia dia.. tak sabar nak tengok hasil photosh00t ni.. “

” Kecil besar kecil besar je Maryam tengok Rina haha. Dia buat backdrop tu macam salji je eh haha.. “

” Cantiknya Maryam, rina pulak comel dan aktif.. Rinaa ger4m tengok si Rina comel ni.. “

” Rina budak bijak ni.. lucu je Rina bergolek-golek macam tu. Omma dah tep0k dahi tu Rina.. “

” Ryzal cer suruh Maryam buat tutorial bel1t tudung, love sangat tengok. Selamat hari raya.. “

” Rina clever girl, tak sabar nak tengok. rina behave rina behave.. sebelum omma jadi singa jadian haha.. “

” Kemain lagi rina eh.. bergolek tert0nggeng semua ada haha… dah macam nak kena tel4n dengan omma dah tu rina.. “

Begitu lah jika melibatkan anak kecil, perlu dilayan mood si kecil baru hasil photosh00t yang menarik dapat dihasilkan. Tak sabar warganet hendak melihat hasil photosh00t ini. Apa yang pasti, Rina yang paling cute dan happy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ryzal IbrahimĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..