” Muka Abby dah macam masa Inspektor Aleeza dulu-dulu lah, kurus.. ” – Netizen

Video Penampilan Terbaru Abby Abadi Ketika Di Sebuah Salon Raih Perhatian Ramai. Wah Nampak Makin Kurus Lah Abby, Cantik Sangat !!

Umum mengetahui yang pelakon Abby Abadi mempunyai tiga orang anak angkat iaitu Maisara Dayana Fathia, Muhammad Daiyan Fayyadh dan Maira Darda Farisa yang diambilnya sejak mereka masih bayi lagi.

Kini ketiga-tiga mereka membesar dengan baik dan dijaga penuh kasih sayang oleh Abby dan suaminya. Kalau meninjau di akaun Instagram, banyak video perkembangan anak-anak ini dikongsikan oleh Abby buat tatapan umum.

Terbaru, Abby ada berkongsi video membawa Dayana dan Darda ke sebuah salon untuk menggunt1ng rambut mereka yang sudah panjang. Namun penampilan Abby dalam video itu telah mencur1 perhatian warganet.

Ada yang menyatakan Abby sekarang sudah semakin langsing dan wajahnya telah mengimbau kenangan ketika Abby melakonkan watak sebagai Inspektor Aleeza. Sehingga kini, video Abby itu telah menerima ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji penampilan Abby yang semakin kurus, ramai yang ger4m melihat kecomelan anak-anak Abby. Antara komen-komen menarik adalah :

” Muka Abby dah macam masa Inspektor Aleeza dulu-dulu lah, kurus.. Ger4m tengok Darda ni, montel dan comel sangat.. “

” Now2 dah makin besar anak2 dar4 ni.. Rasa mcm baru smlm tengok dowg masih baby kan.. Kak Abby makin kurus lah, cantik pakai tudung gitu.. “

”  Mcm nk pat4h pinggang jer angkat Darda, haha mama dah lah makin kurus tu.. Btw lama tak tgk Nana… Comeyyy sgt dah mcm ank remaja plak tgk.. “

” Abby dah kurus lah, slim betul tengok.. Fesyen tudung tu terus nampak Abby awet muda lah, hehe.. “

”  Woww.. Mamaa Abby semakin gojes.. Smkin kurus.. Comelnya anak anak, dah besar pun mereka sekarang ye.. “

” Gerrraaaammm kaki Darda… Rase nak gig1t2 je, hahahaa kemain santai Darda tengah gunting rambut tu.. “

” Ya Allah geram nye tgk Darda ni. Sado sungguh.. Kaki dia tu masha Allah ger4m. Cantiknye rambut anak-anak Abby, lurus elok.. “

Memang Abby jelas kelihatan semakin langsing, muka pun nampak runcing sekarang. Patut lah ramai yang ger4m tengok Darda, Darda pun semakin hari semakin comel. Semoga anak-anak Abby membesar dengan sihat dan bahagia selalu bersama Abby.

Silakan SHARE..

Sumber : IG mamayebbyabadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..