” Wah handsome boy lah dia bila rambut pendek. Lesung pipit tu mahal, mengg0da.. – Netizen

Zahirah Macwilson Kongsi Video Isaac Raees Kali Pertama Pot0ng Rambut Raih Perhatian Warganet. Alahai Mommy Yang Menang1s, Isaac Rilex Je. Wah Bila Rambut Pendek, Jadi Makin Handsome !!

Menerusi akaun Instagram Zahirah Macwilson, telah dikongsikan satu video yang memaparkan keadaan ketika Zahirah membawa Isaac ke sebuah kedai gunting untuk memot0ng rambut Isaac. Ini adalah pertama kali rambut Isaac dip0tong.

Jika selalunya anak kecil seperti Isaac akan meragam ketika proses memot0ng rambut sedang berjalan, namun berbeza untuk situasi Isaac ini. Isaac ketika ditanya adakah dia sudah bersedia untuk memot0ng rambut, Isaac mengatakan ya.

Zahirah menemani Isaac dengan meriba Isaac di atas ribaannya. Isaac kelihatan tenang sahaja, namun Zahirah yang sayu dan menang1s melihat rambut panjang Isaac dipot0ng. Alahai mommy, it’s ok, nanti rambut Isaac tentu akan panjang semula.

Dari awal sehingga akhir, Isaac kekal rilex dan ceria sahaja. Hasilnya, terus Isaac menjadi semakin handsome dengan imej rambut pendek ini. Ditambah lagi dengan lesung pipit nya itu, semakin segak dan bergaya Isaac.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Zahirah ini telahpun meraih lebih 40 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Aww dont cry mummy. the hair will grow back.. well done handsome boy Isaac Raees.. Makin handsome bila rambut pendek.. “

” Handsome nya sayang.. rambut pendek handsome, rambut panjang comell.. Pergh dia punya lesung pipit tu ger4m je tengok.. “

” Ya Allah dah pot0ng rambut ni makin handsome lah budak kecik ni. Ee ger4m aihh, handsome sangat ni Isaac.. “

” Makin handsome bila pot0ng rambut. Haha baru la anak Aiman hehe. Apa dia bubbling masa pot0ng rambut tu. Kemain berborak dengan hairstylish haha. dengar sebut aku duduk takde.. “

” Makin handsome lah Isaac rambut pendek. Terus jadik handsome boy.. ni anak tak nang1s, mak yang over nang1s ni haha.. “

” Rambut panjang comel, rambut pendek handsome.. Bijak makin banyak celoteh Isaac ni.. lesung pipit tu mahal, mengg0da betul.. “

” Wah dah handsome boy lah dia bila rambut pendek. Okey nampak dah muka daddy. Selama ni nampak muka mummy je.. “

Tak puas melihat wajah Isaac, ini baru lah anak Daddy. Kata peminat, rambut pendek baru terlihat Isaac seperti wajah Aiman. Tengok sahaja senyuman Isaac dengan lesung pipit nya itu, pasti ramai yang cair melihatnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..