” Tinggi dan seiras betul macam Dato’ AC. Mama dia tak berubah.. ” – Netizen

Shafnie Zainuddin Kongsi Gambar Thr0wback Dan Gambar Terbaru Sempena Ulangtahun Kelahiran Anak Sulungnya, Shafiq Iman. Maintain Cantik Shafnie, Awet Muda Sungguh. Muka Shafiq C0py Paste Dato’ AC Sangat !!

Shafnie Zainuddin pernah bergelar isteri kepada Dato’ AC Mizal dan perkahwinan tersebut telah dikurniakan dengan 2 orang anak lelaki. Shafiq Iman dan Shabil Iman nama yang diberikan untuk putera mereka itu.

Sekian lama tidak mendengar perkhabaran Shafnie dan anak-anak, Shafnie kini sedang berjuang melaw4n penyak1t k4nser yang dihidapinya. Meninjau akaun Instagram Shafnie, telah dikongsikan satu video sempena ulangtahun kelahiran anak sulungnya, Shafiq.

Ucapan ringkas dicoretkan oleh Shafnie di kapsyennya dan video suntingan yang memaparkan gambar kenangan sejak Shafiq masih kecil sehingga sekarang dikongsikan. Shafnie masih sama seperti dahulu, tetap manis dan cantik.

Shafiq pula membesar menjadi anak muda yang tinggi lampai. Melihat wajah Shafiq, saling tak tump4h seperti wajah Dato’ AC ketika muda remaja. Dengan mata yang sepet, anak sulung Shafnie kelihatan begitu handsome.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih ribuan likes daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Mama dia tak berubah pun.. Nampak masih muda dan cantik lagi.. Rupa dan tinggi sama macam bapanya.. jaga ibu baik2 wahai ank.. “

” Respect maknya seorang2 membesar kn ank2. Ibu mitahli.. Anak yang baik yang mnjaga ibu.. “

” Anak ac mizal ke ni ? Iras betholl.. Tinggi betul macam ac.. anaknya dgn fini Good looking.. “

” Cantik nya sis.. makin muda dh mcm adik bradik pulak dgn ank².. semoga sis & ank² sntiasa bhgia di dunia & akhirat.. “

” Semoga anak ini menjadi perlindung mama nya. Sanah Helwah.. semoga menjadi anak yg soleh.. berjaya dunia akhirat dan jgn lupa balas jasa ibu.. “

” Dah besar panjang anak bujang Shafnie. Tak lama lagi nak jadi ayah ye.. moga bahagia kamu, adik-adikmu dan ibu mu hingga syurga.. “

” How time flies.. Maknya awet muda sungguh. Amazing and beautiful lady you are with amazing son.. “

Tak berubah langsung wajah Shafnie, tetap kelihatan muda sama seperti dahulu. Shafiq pun tinggi lampai orangnya. Apa-apa pun, semoga Shafnie dikurniakan kesembuhan dan diberikan kesihatan yang baik. Happy belated birthday Shafiq Iman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shafnanieee

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..