” Gigihnya si bujang seorang ni. Gaya tu yang mahal, hehe.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Gelagat Jebat Jayden Membantu Mommynya Masak Rendang Buat Ramai Terhibur. Amboi Rajinnya Hero Seorang Ni, Punya Bersungguh Kacau Rendang Tu. Sampai Terkangkang-Kangkang Kaki Tu Jebat, Hehe !!

Melihat telatah si cilik bernama Jebat Jayden ini pastinya membuat ramai yang terhibur. Jebat yang semakin petah bercakap ini bijak orangnya dan selalu membuatkan kedua ibu bapanya terhibur dengan percakapannya itu.

Meninjau akaun Instagram Srikandi.79, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jebat ketika membantu Noornabila di dapur. Dapat dilihat, Jebat sedang mengacau rendang yang sedang dimasak dalam sebuah periuk besar.

Nampak bersungguh-sungguh lagi Jebat mengacau rendang itu sehinggakan suara mommy memanggil langsung tidak diendahkan oleh Jebat. Mungkin kuantiti rendang yang banyak membuatkan sus4h untuk dikac4u.

Cara Jebat berusaha mengac4u rendang tersebut begitu mencuit hati. Entah apalah yang dijenguk oleh Jebat di dalam periuk rendang tu. Untung siapa dapat anak baba dan mommy ni, rajin membantu dan boleh diharap.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih perhatian daripada ramai warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Handsome boy macam baba, Jebat baik, rajin dan segak. Gaya tu yang mahal hehe. Alhamdulillah… pandai baby tolong mommy dia masak.. “

” Masak apa tu Jebat, mesti sedap lauk yang Jebat masak tu hehe.. Eksyen bukan main, periuk besar pulak tu.. “

” Gigihnya si bujang seorang ni. Rajinnya Jebat, tak berat ke kacau gulai tu. Sampai terkangkang-kangkang dah tu haha.. “

” Wah ini betul-betul rajin ni Jebat. Bagusnya anak mama ni, good boy Jebat. Dah lah handsome, rajin pulak tu.. “

” Wahhh bersemangat Jebat Jayden kacau rendang kat periuk BESAU tu hati2 ya. Rajin benor dia besar nanti boleh terus tolong baba dia Hello.. “

” Alah rajinnya, be careful sayang periuk besar sangat tu. Little Jebat good boy. future chef.. “

” Buzy Betul Cheaf Jayden Rajin Sungguh. Bertuah mommy dengan baba ada anak rajin macam ni.. masalahnya awat sampai terkangkang tu Jayden haha.. “

Kecil-kecil lagi sudah rajin di dapur, apabila besar nanti tentu hebat memasak seperti mommy. Siapa tahu, Jebat boleh menjadi chef terkenal apabila dewasa nanti. Apa-apa pun, semoga Jebat sentiasa menjadi anak yang membahagiakan kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Srikandi.79

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..