” Saat Mama Zie potong kek tu, nampak 1001 kesed1han yang dia pendam.. ” – Netizen

Video Isteri Datuk ND Lala, Datin Fauziah Sarman Seb4k Ketika Terima Kej0tan Sempena Hari Lahir Daripada Anaknya Buat Ramai Tersentuh. Semoga Mama Zie Kuat Dan Diberi Ketabahan !!

Meninjau ke akaun Instagram Fauziah Sarman iaitu isteri kepada ND Lala dan juga ibu kepada Shila Amzah, perkongsian sebuah video kej0tan sempena hari lahirnya daripada anaknya iaitu Syada Amzah telah meraih perhatian ramai.

Syada bersama rakan-rakannya telah datang membawa sebuah kek hari lahir kepada ibunya. Malah mereka juga menyanyikan lagu hari lahir secara beramai-ramai. Hal ini membuatkan ibu Syada ternyata terkej0t dan terharu.

Ketika Syada meminta ibunya mem0tong kek tersebut, kelihatan wajah ibunya sayu dan sed1h. Ada yang menyatakan Mama Zie menyimpan seribu kesed1han yang selama ini dipendam oleh kerana kemel0t rumahtangganya yang berlaku.

Perkongsian ini telah menerima lebih seribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Sebagai seorang ibu pastinya berasa sangat terharu dan bahagia dengan kej0tan yang diberikan di hari lahirnya ini.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian video ini telah dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Puan Zie. Antara komen-komen yang diberikan :

” Happy Birthday Zie mamazie68 semuga panjang umur dan bahagia disamping anak2 dan keluarga tercinta.. “

” Happy bday puan yg gojes…moga tabah menghadapi masa2 yg akan dtg… Allah bg ujian sbb Allah syg puan… byk2 berdoa di mlm2 10 mlm terakhir ramadhan ini.. “

” Happy birthdah mamazie! See you raya nnt ya mama… stay strong Allah always there for you and us too Love u.. “

” Happy birthday mamazie.. Semoga Allah menggantikan jerit perih dan kesabaranmu atas dunia ini dgn syurga Firdausi.. “

” Happy birthday aunty. Semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu. the always prettiest woman, amazing woman. Semoga diberi kesihatan dan kekuatan yang baik sentiasa.. “

” Saat mamazie pot0ng kek tu, nmpk 1001 kesedihan yg dia pendam. Mgkin jgk teringat kenangan2 lama tp end up tak dihargai.. happy birthday mamazie.. “

” Happy birthday aunty zie, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan dan ceria selalu.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Mama Zie. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia serta diberikan ketabahan dalam ujian yang mel4nda.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mamazie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..