” Alhamdulillah, tahniah buat Datuk Jamal Abdillah & Datin Zai Izzati.. ” – IG Sinar FM

Dato’ Jamal Abdillah Dan Isteri, Datin Zai Izzati Selamat Menimang Cahayamata Keempat. Alahai Comelnya Baby, Bamb4m Sangat. Nama Pun Sedap, Tahniah Dato’ Jamal Dan Isteri !!

Umum mengetahui, Raja Pop negara iaitu Dato’ Jamal Abdillah telahpun dikurniakan dengan 5 orang anak. 2 daripadanya iaitu Osama Yamani dan Ahmad Zaki Yamani menerusi 2 perkahwinan terdahulu dan 3 orang lagi bersama isterinya sekarang, Datin Zai Izzati.

Menurut laporan Portal Harian Metro, telah dikongsikan satu khabar gembira tentang kelahiran seorang lagi cahayamata Dato’ Jamal dan Datin Zai. Kali ini pasangan ini dikurniakan seorang lagi bayi perempuan.

Untuk makluman, bayi ini selamat dilahirkan secara pembed4han sama seperti anak terdahulu. Lahir dengan berat 2.94 kg, Datin Zai dinasihati supaya tidak lagi hamil selepas ini kerana ini telahpun 4 kali Datin Zai bersalin menerusi kaedah pembed4han.

Kelahiran bayi ini dalam bulan Ramadhan yang mulia menambahkan lagi kegembiraan keluarga Dato’ Jamal. Jika sebelum ini nama Azura, Isaac dan Zack yang dipilih, kali ini nama Rahil Laura Salsabila Yamani menjadi pilihan. Wah sedapnya nama.

Jom baca perkongsian di bawah :

Dengan lahirnya Rahil Laura Salsabila, maka lengkaplah keluarga Dato’ Jamal dan Datin Zai. 2 orang anak perempuan dan 2 orang anak lelaki, semakin riuhlah rumah dengan gelagat anak-anak selepas ini ditambah lagi dengan abang-abang mereka, Yamani dan Zaki.

Akhir kata, kami di Berita Kopak mengucapkan tahniah kepada Dato’ Jamal dan Datin Zai atas kelahiran baby Rahil ini. Semoga Datin Zai cepat sembuh dan dapat menjalani pant4ng dengan tenang. Selamat datang Rahil Laura Salsabila Yamani.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar FM, IG Jamal Abdillah, IG ztkdja_, Portal Harian Metro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..