” Amb0i pandai melaw4n mummy. Tangan tak mau lepaih tu siap ada bunyi, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Raja Ilya Mengajar Anaknya, Talita Love Perkataan ‘No’ Buat Warganet Terhibur. Amb0i Biasa Dia Tu, Lagi Mommy Larang Lagi Dia Tarik. Part Argue Dengan Mommy Tu Kelakar, Talita Talita !!

Banyak video yang dikongsikan oleh Raja Ilya di media sosial mengenai anak perempuannya, Talita Love. Si kecil yang mewarisi wajah mat salleh daddynya ini seorang bayi yang comel dan sihat tubuh badannya.

Meninjau akaun Instagram Talita Love, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Talita ketika asyik bermain di rumah. Kelihatan Talita yang sedang duduk di dalam walker baby menarik wayar pada sebuah basikal.

Raja Ilya yang merakam telatah Talita ini melar4ng Talita dan menyebut perkataan ‘No’ berkali-kali. Semakin ditegah, semakin Talita menarik wayar tersebut. Dengan menggunakan intonasi suara yang sedikit kuat dan panjang, akhirnya Talita mengalah dan melepaskan tangannya.

Apa yang melucukan adalah cara Talita memberi respon kepada mommynya itu. Bukan main lagi suara Talita ‘menjawab’ ketika Raja Ilya menyebut ‘no’ itu. Paling comel adalah muka Talita yang mahu menang1s terus tersenyum apabila dipuji bagus oleh Raja Ilya.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat Talita ini telahpun menarik perhatian warganet dan ribuan tanda suka dicatatkan. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Amboiii pndai mel4wan mumy… tngn tak mau lepaih tu siap ada bnyi sembang blik ngn mumy haha.. “

” Tak heran langsung siap menjawab lagi hahahA.. Comelnya lah Talita ni. Gini lah kita kalau tegur anak.. “

” Haha Talita jaga la, nanti keluar suara gorilla mommy haha.. 700 kali ckp no baru nk lepas ni.. “

” Patut cakap tamil kt dia mesti dia teruja haha. ..tunggu skit ms lg mumy say NO je, mulut dia cebek n meraj0k.. “

” Dia pegang tak lepas tu. Lagi mommy sebut no, lagi dia paut haha.. Melaw4n ni, comel je talita mengomel.. “

” Nak nang1s tak jadi lepas kena puji, haha.. lawaklah Talita ni. Dan dan berbalas bunyi dengan mommy eh haha.. “

” Menjawab tu yang kelakar, suara mommy pun lucu. Clever girl la Talita ni. Cute the first arguement.. “

Cute betul Talita ini, manalah warganet tidak ger4m melihatnya. Mommy pun suara last tu macam melep4skan ger4m je, hehe. Apa-apa pun, semoga Talita membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Talitalovegarrett

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..