” Good girl baby Fatima listen to mummy ‘don’t say ha’.. ” – Netizen

Video Gelagat Nur Fatima Aisya Yang Begitu Teruja Dan Rambang Mata Melihat Permainan Di Kedai Permainan Buat Ramai Terhibur. Amboi Fatima, Siap Campak Mainan Lama Sebab Nak Mainan Baru. Bagus Cara Fazura Tegur Anak !!

Kanak-kanak kecil sememangnya gemar pergi ke kedai permainan. Apabila melihat banyak pilihan mainan yang ada, mulalah mereka akan rambang mata. Terasa semua permainan di kedai tersebut ingin dibeli dan dimiliki.

Meninjau ke akaun Instagram, beberapa buah video yang memaparkan gelagat Nur Fatima Aisya ketika berada di kedai permainan telah dikongsikan. Video tersebut diambil menerusi Instastory Fazura.

Seperti kanak-kanak lain, Fatima juga begitu teruja dan rambang mata apabila melihat pelbagai mainan. Fatima telah memilih beberapa mainan yang ingin dibelinya namun bapanya, Fattah Amin tidak membenarkan.

Ini kerana Fatima sudah mempunyai banyak permainan di rumah. Namun Fatima tetap memujuk bapanya untuk membelinya. Part Fazura menegur cara percakapan Fatima agar lebih bersopan sangat dipuji.

Jom tonton video di bawah :

Pelbagai respon yang diberikan oleh netizen apabila melihat gelagat Fatima. Antara komen-komen yang diberikan :

” Good girl baby Fatima listen to Mummy “dont say ha’.. Comel nyamma ni.. pandai nak banyak mainan.. “

” Comey g1la mencangkung macam tu. Punya kuat sorak pulak tu.. Comil Nyamma dudok kt chelah cousin nya.. “

” SHE So ecited dgn toys terus selamba je campak yg lama Mummy Faz da pening.. Fatima Eye so cantik .. “

” Comelnya fatima.. Fatima cantik, comel, bijak, pandai semoga sukses.. lekat nama nyamma terus.. “

Video kedua di atas ada memaparkan gelagat Fatima yang sangat teruja melihat mainan baru sehingga Fatima mencampakkan permainan lama yang ada di tangannya. Amboi, sampai macam tu sekali keterujaan Fatima. Mesti mummy pun pen1ng, hehe.

Agak-agaknya berjaya ke Fatima memujuk daddy untuk membeli lagi permainan baru. Semoga Nur Fatima Aisya membesar menjadi anak yang baik, solehah dan berjaya dalam kehidupan di dunia serta di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura, Bamtahdolly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..