” Amboi Bella kemain eh, macam anak pat0ng hidup ni.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Dr Amalina Bakry Bersama Anaknya, Arabella Mia Raih Perhatian Warganet. Alahai Bukan Main Bergaya Lagi Bella. G0rgeous Macam Mommy Juga, Comel Sangat !!

Kehidupan Dr Amalina Bakry di kota London seringkali dikongsikan di media sosial miliknya. Dr Amalina sudahpun bergelar ibu kepada seorang bayi perempuan perempuan yang dinamakan sebagai Arabella Mia.

Arabella kinin sudah berusia 6 bulan dan membesar dengan sihat. Hanya sekali Dr Amalina kongsikan wajah penuh Arabella dan wajahnya banyak mewarisi wajah mat salleh daddynya. Setelah itu, Dr Amalina hanya berkongsikan wajah Arabella sipi-sipi sahaja.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Dr Amalina Bakry, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Dr Amalina membawa Arabella menghadiri majlis perkahwinan sahabat baiknya, Adler.

Dr Amalina memakai busana bercorak bunga-bungaan yang sama seperti baju Arabella. Alahai comelnya matchy-matchy anak dan ibu ini. Si kecil Arabella memang bergaya kali ini. Dengan headband dan spek hitamnya, cute terlajaklah Arabella.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Dr Amalina ini mendapat perhatian daripada warganet dan antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Aww Bella is tooo cute. Bella, boleh pinjam sunglasses ke hehe.. Comel sangat baby. Pipi temb4m tu ger4m.. “

” Gorgeous photos, you both look lovely doc.. Lovely weather eh. Gorgeous mom and Bella. Your baju is so pretty.. “

” Lovee the matching mama and baby outfits. You both look gorgeous mA.. such a nice picture of you.. “

” Amboii Bella kemain ehhhh, macam anak patung hidup ni. Dr Amalina pun cantik sangat. Dari anak dar4 sampai dah jadi ibu cantik je.. “

” Baby Arabella comel sangat-sangat. How is this not beautiful ? Barakallah both of you. Comel sgt aih.. “

” Wah pakai spec dia yaa hehe. B4mb4mnya awak Bella, makin comel tau. So beautiful baby.. “

” Ger4mnya tengok baby Arabella tu. bergaya sakan Bella, cute betul macam patung. Besar nanti ni mesti cun g1la.. “

Antara gambar-gambar lain yang dikongsikan oleh Dr Amalina :

Cute betul pakai baju sama seperti itu, Arabella pun semakin besar semakin comel wajahnya. Semoga Arabella membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang bijaksana seperti mommynya dan sentiasa dalam lindungan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr Amalina Bakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..