” Cantik sangat anaknya, boleh jadi model lah.. ” – Netizen

Video Deja Moss Menemani Anak Tirinya, Salma Buat Food Review Raih Perhatian Ramai. Alahai Cantiknya Salma. Sweet Je Anak Buat Review Sambil Mommy Pantau Dari Belakang. Part Yang Bloopers Tu Comel Salma !!

Meninjau ke akaun Instagram Deja Moss, perkongsian sebuah video Deja bersama salah seorang anak tirinya telah meraih perhatian ramai. Video tersebut memaparkan anak tiri Deja bernama Salma sedang membuat food review.

Apa yang mencur1 perhatian ialah gelagat Deja di belakang anaknya yang sentiasa tersenyum melihat Salma membuat review. Comel sahaja gelagat dua anak ber4nak ini. Turut diselitkan video yang tidak jadi di awal rakaman.

Selain itu, video Deja bersama anaknya membuat challenge menukar pakaian turut meraih perhatian ramai. Wah, sangat sp0rting ibu dan anak ini. Malah, ramai netizen yang memuji kecantikan Salma.

Untuk rekod, Deja telah mendirikan rumah tangga bersama ahli perniagaan berketurunan Amerika-Syria iaitu Maher Khani. Selepas berkahwin, Deja telah mengikut suaminya dan menetap di Amerika sehingga kini.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan anak perempuan Deja ini. Antara komen-komen yang diberikan :

” Kacak nar urg dar4 ya eh.. So sweet mak monitor kat belakang hehe Salam Ramadhan Deja and family.. “

” Dah macam standee poster.. Hahahaha show the bloopers more.. Salam ramadan kak Deja.. Selamat berposa sis.. “

” Waalaikum salam, such a super gorgeous young lady.. Ada jak tangan melambei sebelah ya. Selamat berpuasa sis ngan famili di sinun.. “

” Selamay berpuasa kat jeja ..lawa tau anak sis . Ada kwn da.. mak dia dokkk senyummm ja bela kanggggg.. ha ha ha.. ” 

” Assalamualaikum kak deja comelnya anak kak deja bercakap cutelah macam mummy dan daddy so cute.. anak ngan mak sama hebat… cantik berbakat..  “

” Wah rezki kan deja allah bg pakej ada anak cantik.rindu deja …ingat sy lg ke.. Lawanya anak dar4.. Kacak na muka ..kedak anak patong.. “

” Senyuman Sang Idola kamék rah belakang ya, nang mahal g1lak.. Masha Allah , cantik sgt anaknya.. blh jd model.. “

Walaupun bergelar ibu tiri namun hubungan Deja bersama anak-anak tirinya seperti ibu dan anak kandung. Mereka begitu rapat dan mesra sekali walaupun berbeza bangsa serta budaya. Sweet sangat kan ibu dan anak ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Deja Moss

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..