” Dah besar Kikim, makin hands0me lah dia sekarang.. ” – Netizen

Video Sekitar Majlis Sambutan Hari Lahir Anak Memey Suhaiza Dan Norman Hakim, Muhammad Dikhriz Hakim Yang Ke 8 Tahun Raih Perhatian Warganet. Alahai Kecil-Kecil Lagi Dah Kacak Kikim Ni !!

Meninjau di akaun Instagram milik Memey Suhaiza telah berkongsi satu video yang memaparkan Memey dan suami, Norman Hakim telah mengadakan satu majlis sempena menyambut ulangtahun kelahiran anak kedua mereka iaitu Muhammad Dikhriz Hakim.

Kelihatan dalam video, majlis diadakan serba sederhana di kediaman pasangan ini dan kesemua jemputan yang hadir memakai baju bertemakan warna putih. Di ruangan kapsyen, Memey turut menitipkan kata ucapan khas buat Muhammad Dikhriz Hakim atau nama panggilan manjanya iaitu Kikim.

Menerusi posting lain, Memey juga membawa Kikim dan anak-ana yang lain ke Petrosains dan ianya juga adalah permintaan Kikim sempena hari lahirnnya. Perkongsian video-video tersebut telah menarik perhatian warganet.

Ada yang menyatakan semakin Kikim membesar wajahnya kelihatan kacak dan dan manis. Sehingga kini posting terbaru Memey sempena hari lahir Kikim telah menerima ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang menyukai perkongsian oleh Memey dan rata-rata turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada Kikim. Antara komen-komen menarik adalah :

” Happy birthday kikim. Handsome dh besar… Semoga menjadi ank yg soleh, berbakti kpd keluarga, belajar rajin2 ye.. “

” Dah besar Kikim, makin handsome lah dia sekarang.. Selamat hari lahir Kikim yang ke 8 tahun, semoga jadi anak yang soleh buat mummy dan papa.. “

 ” Hensem nye Kikim.. Semoga menjadi yg soleh buat mummy dan papa dan berjaya dunia akhirat, AMIN3.. “

” Handsome kikim.. Sanah Helwa kikim… Mga membesar menjadi anak yang Soleh dan solehah buat papa dan mummy.. “

 ” Happy birthday kikim.. Bahagia tengok keluarga Memey, cara layan anak-anak.. Nampak sweet je.. “

” Alolo dah besar lah dia sekarang ye, selamat hari lahir Kikim, semoga jadi anak soleh dann sentiasa membanggakan keluarga.. “

” Wah meriahnya, selamat hari lahir buat Muhammad Dikhriz Hakim.. Makcik doakan semoga Dikhriz jadi anak yang baik, berjaya di dunia dan akhirat.. “

Alahai sekejap rasanya anak Memey dan Norman ini membesar. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Kikim. Semoga Kikim terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG memeysuhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..