” Alhamdulillah rezeki diraikan bersama rumah anak yatim, bestnya.. ” – Netizen

Video Kej0tan Sambutan Hari Lahir Memey Suhaiza Yang Ke 35 Tahun. Wah 13 Tahun Norman Hakim Buat Surpr1se Tanpa Gag4l Katanya. Tahun Ni Lebih Meriah, Raikan Bersama Anak-Anak Rumah Bakti Dato’ Harun. Alhamdulillah !!

Meninjau akaun Instagram Memey Suhaiza, telah dikongsikan satu video yang memaparkan sambutan hari lahir Memey yang ke 35 tahun. Ianya adalah kej0tan daripada Norman dan beberapa orang staff Memey.

Seperti biasa, seluruh keluarga termasuk Abby Abadi serta anak-anak menyambutnya bersama-sama. Lebih istimewa buat Memey pada sambutan kali ini, ianya turut disertai oleh anak-anak rumah bakti Dato’ Harun.

Cerita Memey, terasa seb4k di hatinya ketika melihat anak-anak ini sedondon memakai tudung keluarannya. Ucapan terima kasih juga dititipkan untuk Norman dan semua yang terlibat dalam menjayakan surpr1se birthdaynya kali ini.

Cantik dan berseri-seri, terpancar betapa bahagianya Memey ada keluarga dan kenalan yang sangat menyayanginya. Kata orang, insan yang baik akan selalu disayangi oleh insan lain. Memey memang seorang yang lembut tutur kata dan tinggi budi pekertinya, sebab tu ramai yang sayang.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Memey ini telahpun meraih ribuan tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Suka tengok memey. Alhamdulillah rezeki diraikan bersama rumah anak yatim. Bestnya. Besday sy pun bulan 3 ni juga. 30hb ni.. “

” Geng 88 hadir, happy birthday Memey. Moga sentiasa dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan Dunia akhirat, dikelilingi orang orang yang baik dan berbahagia bersama family tersayang hingga ke Jannah.. Aaminn ya mujibb.. “

” Ramai orang sayang mummy.. Syukur alhamdulillah.. Happy BirthDay mummy.. semoga bahagia selalu.. “

” Happy birthday sweet memey…. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan di dunia & di akhirat, dikelilingi org2 yg baik dan berbahagia bersama keluarga tersayang.. “

” Happy birthday dear Semoga terus dlm bahagia , dalam kejayaan dan dalam kesihatan yang baik selalu.. “

” Happy birthday puan memey suhaiza, smoga Allah melimpahkn sgala kebaikkn untk puan.. orang baik ramai yang sayang.. selalu berkongsi rezeki dengan orang lain.. “

” Happy Birthday memeysuhaiza Semoga kekal sihat dan cantik, bertambah bahagia, berganda rezeki nya dan sentiasa di dampinggi org2 yg baik.. Aamiinn.. “

Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat ulangtahun yang ke 35 tahun buat Memey. Semoga bertambahnya usia, Memey dikurniakan Allah rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan yang berpanjangan bersama keluarga tersayang dan kesihatan yang baik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Memey Suhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..