” Muka ibu sangat lah Uwais, melting tengok senyuman tu.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Sulung Shuib Sepahtu, Uwais Alqarni Cur1 Perhatian Warganet. Alahai Uwais, Senyuman Tu Memang Sebijik Macam Arw4h Ibu. Manis Sangat !!

Arw4h Siti Sarah Raissuddin telah lebih setahun men1nggalkan semua, namun banyak kenangan yang dit1nggalkan oleh Siti Sarah. Anak-anak Siti Sarah antara yang menjadi perhatian semenjak ketiadaan Siti Sarah.

Si sulung bernama Uwais Alqarni menjadi pengubat rindu peminat terhadap Siti Sarah kerana wajahnya yang persis seperti Siti Sarah. Bak kata Shuib, Uwais sememangnya c0py paste ibunya baik dari rupa malah perangai juga.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Siti Sarah Raissuddin, telah dimuatnaik sekeping gambar terbaru Uwais. Berbaju biru bermotifkan bunga-bungaan putih, Uwais turut mengenakan topi sebagai pelengkap gayanya.

Gambar ini adalah ketika Uwais menyertai golf tournament. Dengan kapsyen tertulis ‘ senyum macam siapa ni ‘, senyuman Uwais memang saling tak tump4h seperti ibunya. Malahan ramai peminat yang turut bersetuju itu adalah senyuman Siti Sarah.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, lebih 1000 likes telahpun dicatatkan untuk posting ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh warganet :

” Macam ibu uwais, sebiji sama c0py paste ibu dia Alm4rhumah siti sarah. Alhamdulillah.. “

” Persis ibunya Siti Sarah, Alfatihah buat arw4h. Senyuman Uwais sama mcm arw4h ibunya Armarhumah Siti Sarah.. “

” Seperti almarhumah Siti Sarah, serupa muka ibu kan. Sama takde beza langsung muka anak dengan mak.. “

” Muka ibu Uwais sangat lah, melt1ng tengok senyuman tu. Senyum manis macam ibu dialah.. “

Alahai si sulung ini, semakin besar semakin manis wajahnya. Pasti akan ada ramai peminat apabila Uwais meningkat remaja nanti. Apatah lagi, hero sulung Siti Sarah dan Shuib ini berbakat besar dalam sukan golf, lagilah menjadi sebutan ramai.

Apa-apa pun, semoga Uwais Alqarni menjadi seorang anak yang soleh, dipermudahkan untuk menjadi seorang pemain golf yang hebat sebagaimana impian arw4h ibunya serta menjadi kebanggaan keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..