” Comel tengok dua-dua. Dekta dah jadi kawan baik Odey, pengganti ibu.. ” -Netizen

Video Gelagat Comel Anak Perempuan Tunggal Arw4h Siti Sarah Raissuddin, Dzahira Talita Zahra Bersama Odeynya Raih Perhatian Warganet. Gaya Odey Sebijik Macam Arw4h Lah, Patut Lah Talita Manja Sangat Dengan Odey !!

Umum mengetahui pemergian penyanyi bersuara merdu, arw4h Siti Sarah Raissuddin telah men1nggalkan empat orang cahaya mata yang masih kecil. Sehingga ke hari ini, perkembangan anak-anak arw4h sering menarik perhatian warganet.

Meninjau di akaun Instagram ibu t1ri arw4h Siti Sarah iaitu Makder telah berkongsi video yang memaparkan dirinya telah meluangkan masa bersama anak perempuan tunggal arw4h iaitu Dzahira Talita Zahra. Dalam video tersebut, kedua mereka sedang menikmati makanan di sebuah restoran.

Keakraban antara Talita dan Makder yang dipanggilnya dengan gelaran Odey ini sudah seperti seorang ibu dan anak. Malah kalau dilihat gaya Makder melayan Talita juga saling tak tumpah seperti arw4h Siti Sarah.

Perkongsian itu telah sekali lagi telah meraih perhatian warganet. Ada yang menyatakan mereka suka melihat cara Makder melayan Talita. Bukan itu sahaja, penampilan Talita yang comel turut mendapat pujian.

Jom tonton video di bawah ini :

Pelbagai respon telah diberikan warganet di ruangan komen. Rata-ratanya menyukai melihat keakraban Makder bersama cucu perempuannya itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comel tengok dua-dua. Dekta dah jadi kawan baik Odey, pengganti ibu. Dekta ni muka dia half Shuib half Sarah.. “

” Semoga makde sihat sentiasa utk kesygn2 ni, nampak sebiji cara melayan anak-anak arwah seperti arw4h dulu.. “

” Terubat rindu Dekta dengan ibu, ada Odey yang setia bersama. Moga Makder terus sihat ya dapat menjga cucu2 dengan baik.. “

” Odey ni sebiji arw4h ibu dia tau Talita niii suka makan.. Teringat ada review makan yg ibu dia buat dgn dia sebiji cara Odey.. “

” Terbaik mak der sentiasa mencurah kasih syg utk anakĀ² arwah.. Semoga mak der / Odey dimurahkn rezeki serta sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik utk anakĀ² kesygn nie.. “

” Comeynya Odey layan cucu. SemOga sihat dan bahagia disamping suami dan cucu2 yang lain.. “

” Cantik Dekta, dah besar pun anak dara Shuib ni. Terbaik lah Makder, makan di mana ni, nampak menarik makanan dia.. “

Sweet je tengok Makder dan Talita. Talita makin besar, makin cantik. Apa-apa pun semoga anak-anak pasangan ini akan terus membesar dengan baik, menjadi anak-anak yang soleh dan solehah buat arw4h di sana.

Silakan SHARE..

Sumber : IG suciuwais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..