” Bestnya suara dia, hilang rindu seketika dengan arw4h.. ” – Netizen

Video Nyanyian Dua Wanita Menyanyikan Lagu Kesetiaan, Nyanyian Asal Arw4h Siti Sarah Raisuddin Raih Pujain Ramai. Wah Merdu Sungguh Suara Dua-Dua, Penuh Syahdu Dan Menus0k Ke Hati. Teringat Kat Arw4h !!

Meninjau ke akaun Instagram Rosebirumedia, perkongsian sebuah video nyanyian oleh dua orang wanita telah meraih perhatian netizen. Mereka menyanyikan lagu popular arw4h Siti Sarah Raisuddin berjudul Kesetiaan.

Lagu ini dinyanyikan atas permintaan seorang netizen dan mereka menunaikannya. Namun nyanyian mereka ini telah memuk4u ramai yang mendengarnya. Wah, sedap sangat paduan suara mereka berdua ini.

Kedua mereka ini sebenarnya banyak menyanyikan cover lagu-lagu popular dan dikongsikan di media sosial. Selalunya mereka akan menyanyikan lagu atas permintaan netizen. Wah, suara kedua-duanya memang sesuai berduet.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 600 tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Ramai yang menyatakan nyanyian mereka ini dapat mengubati rasa rindu terhadap arw4h Siti Sarah.

Jom tonton video di bawah :

Video lain nyanyian mereka :

Di ruangan komen, ramai yang memuji nyanyian kedua mereka ini yang sangat lunak suaranya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Boleh masuk family duo nii… Sedapnya vokal… Sis baju hijau 2 rileks ja dia nyanyi, dahlah suara 2 2 sedapp.. “

” Blh buat duo ni dik.. suara best.. jgn sia2 bakat yg Allah bagi. Bkn semua org ada.. suara mereka mmg best.. “

” Kalau arw4h masih ada konpom dye org dpat hadiah.. MasyaAllah sedap suara adik2 ni .. apa instagram adik adik ni.. “

” Wow .. best nya suara dia .. dua2 baguss.. Sedap suara adik2 ni.. suka suka.. moga roh arw4h dicucuri rahmat ditempatkan di kalangan orang yang beriman Aamiin .. “

” MashaAllah, AllahhuAkbar ciptaan Allah sungguh indah. Indahnya suara adik berdua ini patut di viralkan. hilang rindu seketika dgn arw4h . love you untuk adik berdua ini.. “

” Adik yg tudung putih tu gaya senyum cara suara sebijik mcm arw4h Al Fatihah buat arw4h Allahyarhamah Siti Sarah Raisuddin.. ” 

” Ya Allah…. sedapnye suara… teringat kt arw4h siti Sarah pula.. Al-fatihah buat arw4h siti Sarah.. rindu sangat.. “

Bakat kedua- duanya ini boleh dias4h untuk menjadi penyanyi professional. Jika memasuki mana-mana pertandingan nyanyian pastinya dapat menambat hati juri. Memang terbaik dan sedap suara mereka berdua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rosebirumedia, Phara Yusrin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..