” Jaga-jaga Bunga tak0t ada peta dunia baru terbentuk, haha.. ” – Netizen

Gambar Anak Elisya Sandha, Bunga Elhaq Yang Sedang Tidur Lena Kerana Kekenyangan Buat Ramai Ger4m. Alahai Cik Bunga Ni, Lena Betul Tidur Tu. Sampai Terlent0k Kepala Tu, Tidur Pun Comel Ni !!

Semenjak kelahiran anak Elisya Sandha bernama Bunga Elhaq, tumpuan peminat banyak terarah kepada si kecil ini. Menjadi kesayangan keluarga terutamanya dadda dan nannanya, Jinggo dan Sheila Rusly yang seringkali menghabiskan masa bersama Bunga.

Bunga yang banyak mewarisi wajah daddynya, Uzair Haqimy ini juga dikatakan warganet kelihatan seperti Sheila Rusly. Setiap kali kisah tentang Bunga dikongsikan, pastinya banyak likes yang diperolehi daripada warganet.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Bunga Elhaq, telah dikongsikan gambar terbaru Bunga yang memperlihatkan Bunga sedang tidur. Dari gaya tidur Bunga ini, sepertinya Bunga betul-betul lena. Mungkin juga sedang diulit mimpi, hehe.

Pada ruangan kapsyen pula ditulis berbunyi ‘ Bunga food c0ma ‘. Kenyang sangatlah tu iye Bunga, sampai ternganga luas mulutnya. Alamak nampak ada yang hendak mengalir keluar di hujung bibir tu Bunga, hehe.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, posting ini telahpun meraih lebih 2000 likes dan ramai yang ger4m dengan wajah comel Bunga. Antara komen-komen warganet :

” Alahai lena sungguh Bunga tidur. Jaga2 bunga tak0t ada peta dunia baru terbentuk haha. Comel sangat tidur nak keluar air liur hehehe.. tidur pun cute.. “

” Mami miss you, tidur pun comel Bunga ni. Lena sungguh ni.. tido pun makin cute Bunga yg solehah ni.. “

” So cute when she sleep. Cutenya dia, tidur pun nampak cantik. Lotih bonar nampak eh bunga elhaq ni.. “

Antara waktu yang seronok adalah melihat bayi tidur. Tenang dan mendamaikan melihat ciptaan tuhan yang sempurna. Alahai Bunga, mimpi apalah agaknya tu. Apakah Bunga mimpikan Dadda dan Nanna yang jauh di tanah suci.

Semoga Bunga Elhaq membesar dengan sihat selalu, dikurniakan Allah kehidupan yang penuh dengan kasih sayang dan insan-insan yang menyayangi Bunga serta menjadi anak yang solehah buat mummy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Elhaq, IG Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..