” Ini memang special betul hadiah birthday sis, untung lah.. ” – Netizen

Video Seorang Wanita Terima Kej0tan Sempena Hari Lahir Daripada Seorang Uncle Yang Duduk Di Meja Sebelahnya Raih Perhatian Ramai. Wah Tak Sangka Man Bai Rupanya. Wow Ni Betul-Betul Hadiah Paling Special, Untung Lah !!

Meninjau di akaun Instagram radio Sinar telah berkongsi satu video yang diulangsiar menerusi akaun TikT0k frh_aqlh memaparkan telah menerima kej0tan daripada uncle meja sebelah semasa sambutan ulang tahunnya di sebuah restoran.

Namun apa menarik perhatian adalah apabila sebaik saja rakan gadis itu merakam dan ingin menyanyikan lagu birthdayuncle di sebelah meja mereka tiba-tiba menyanyikan lagu ‘Kau Ilhamku’. Seakan terkej0t kedua mendengar nyanyian uncle itu, baru mereka tahu yang uncle tersebut rupanya adalah seorang penyanyi terkenal era tahun 90-an iaitu Man Bai.

Kedengaran rakan gadis yang sedang merekod video telah menyatakan yang rakannya telah menerima hadiah special ketika sambutan hari lahir pada kali ini. Setelah selesai menyanyikan beberapa rangkap lagu, Man Bai sempat memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat wanita tersebut yang dikenali dengan nama Farah.

Perkongsian video ini telah menerima ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Wah senyum lebar Farah apabila mendengar lagu Man Bai. Memang tuah badan lah dapat sambut ulangtahun kelahiran diiringi lagu ‘ Kau Ilhamku ‘ oleh tuan punya lagu .

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video nyanyian Man Bai dan menyatakan beruntung gadis tersebut mendapat hadiah istimewa pada hari lahirnya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Ini memang special betul hadiah birthday sis, untung lah.. Ingat senang ke nak jmpa artis semp0i macam ni.. “

” Woww kalau aku, terus pengsan hahahaha dapat lagu special kot. Memang ingat sampai bila2 lah kenangan ni.. “

” Alahai tersenyum adik tu, mesti best kan. Rezeki makan sebelah meja Man Bai. Man Bai ni memang sp0rting sangat.. “

” Penyanyi kesukaan sy era 90an. Kau ilham ku. Best lagu2 Man Bai. Abg buat konsert lah.. Pasti ramai peminat ternanti2.. “

” Pernah jumpa kt hard rock desaru.. Sempoi je tak somb0ng lgsg.. Mase tu dia dgn Ijoy. Rezeki kau lah adik, birthday siap Man Bai nyanyi kot.. “

” Untung badan lah birthday girl. Hhehe balik mesti tak tidur, tak sangka pak cik sebelah tu Man Bai, hahahaha.. “

” Comel dengar Man Bai wish birthday, boleh pula tersasul nama Sarah, padahal nama Farah, hehehehe. Semp0il ha.. “

Wow mesti tak sangka dan terkej0t adik ni, yelah tiba-tiba ada uncle sebelah meja menyanyi untuknya. Lagu yang dinyanyikan oleh Man Bai betul-betul mengimbau kenangan lah, boleh dikatakan diminati ramai pendengar satu masa dahulu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG sinar_my, manbai67, Tikt0k frh_aqlh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..