” Bestnya tengok, tak payah pergi jauh-jauh, atas balkoni rumah pun boleh.. ” – Netizen

Memey Suhaiza Kongsi Video Sambut Tahun Baru Bersama Keluarga Tersayang Di Rumah. Wow Gempak Lah Cara Macam Ni, Nampak Best Sangat !!

Bagi sesiapa yang mengikuti perkembangan selebriti terkenal iaitu Norman Hakim dan isterinya, Memey Suhaiza pasti mengetahui pasangan ini sering berkongsi aktiviti kehidupan harian mereka di media sosial dan ianya pasti menarik perhatian ramai.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Memey telah memuatnaik satu video yang memaparkan telah membuat satu aktiviti bersama anak-anak tersayang di malam ambang menyambut tahun baru semalam.

Dalam video tersebut, kelihatan Memey dan Norman telah membuat persiapan untuk menonton movie menggunakan projector di ruang balkoni rumah mereka. Bukan itu sahaja, mereka juga turut menyediakan batal, selimut untuk keselesaan ketika menonton movie.

Tulis Memey, anak-anak menyukai kej0tan yang dilakukannya dan Memey turut memberikan sedikit ucapan sempena menyambut ulang tahun. Sehingga kini, video yang dikongsikan oleh Memey itu telah menerima lebih 5 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan warganet dan rata-rata mereka menyukai cara Memey dan Norman membahagiakan anak-anak. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bestnya tengok, tak payah pergi jauh-jauh, atas balkoni rumah pun boleh. Janji bersama org tersayang kan.. “

” Selamat Tahun Baru 2023 utk mummy sekeluarga. Semoga tahun baru ni membawa sejuta kemanisan buat mummy dan kita semua. 

” MasyaAllah.. Terbaik lah plan macam ni. Happy new year mummy and family semoga di tahun baru ini segalanya dipermudahkan.. “

” Syoknya rumah kakmey.. Tak payah g jauh2 kan, lagi senang. Layan betul tengok movie kalau macam ni.. “

” Semp0i, kalau sejuk sangat just masuk rumah terus. Jimat minyak kereta, anak-anak pun bahagia.. “

” Selamat taun bru Memey n Norman. Comel gelagat anak2 semua. Tengok cerita apa tu, macam best pulak kan.. “

” Happy new year mummy sekeluarga. Seronoknya tengok keluarga bahagia ni.. Nikmat yang tak dapat dibeli.. “

Wah memang gemp4k lah, cukup hanya di bolkani rumah sudah nampak seperti sedang menonton wayang di pawagam mewah. Apa-apa pun semoga keluarga ini terus bahagia bersama dan segala urusan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG memeysuhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..