” Bunga confuse apahal Dadda lagi excited daripada Bunga ni, haha.. ” – Netizen

Video Tok Sidang Jinggo Melayan Cucunya, Bunga Elhaq Berjalan Menggunakan Baby Walker Buat Warganet Terhibur. Eh Macam Dadda Je Yang Terlebih Excited Ni. Ekspresi Muka Bunga Tu Comel Sangat !!

Meninjau akaun Instagram Jinggo Tok Sidang, telah dikongsikan satu yang memaparkan gelagat Tok Sidang melayani cucunya ini. Cerita Tok Sidang, dia menerima arahan meminta Tok Sidang mengasuh Bunga pada pagi itu.

Kata Tok Sidang, itu bukan masal4h dan kerja mengasuh menjadi lebih mudah dengan adanya baby walker yang dibelikan untuk Bunga beberapa hari yang lalu. Letak sahaja Bunga di dalam walker dan layankan sahaja segala mainan yang ada di atas walker tersebut.

Jika pada perkongsian terdahulu, kaki Bunga kelihatan tergantung dan tidak sampai kakinya ke lantai, namun kali ini kaki Bunga sudah berjaya memijak lantai. Alahai comelnya kaki kecil Bunga itu bergerak-gerak.

Kedengaran suara Tok Sidang bercakap dengan Bunga dan si kecil ini memandang sahaja kepada Daddanya. Macam faham sangat apa Dadda cakap tu ye Bunga. Bunga pun agaknya pel1k kenapa Dadda excited sangat apabila Bunga duduk di dalam walker.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Tok Sidang ini sehingga kini telahpun mencatatkan hampir 4000 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen :

” Wah dah sampai kaki ler Bunga, hah comel sangat terjinjit2 kaki tu. Sebulan lagi berlari lah Bunga. Siap sedia dadda haha.. “

” Waalaikumsalam. Bunga comelnya dia ni. Good girl sangat.. Bunga bosan la dengan dadda ni, baik tido hehe.. “

” Oh sweet Bunga, standby lah kaki tok sidang lepas ni kena langg4r dek bunga haha. Macam nak cub1t je pipi dia.. “

” Comel sungguh dia ni. Bunga pun pelik tengok kenapalah Dadda terlebih excited ni haha. Semoga sentiasa dilindungi dan diberkati.. “

” Muka nana sgt ni.. makin besar makin mirip nana dia la.. comellll.. Seronok Tok Sidang tengok cucu pusing-pusing haha.. “

” Bunga comelnye, bunga confius apahal dadda lagi excited dari bunga ni hahaha.. seindah namanya Bunga.. “

” Sampai mengantuk Bunga main pusing-pusing dengan walker tu. Menguap pun comel. ger4mnya tengok Bunga.. “

Bijak Tok Sidang, sampai mengantuk dan menguap Bunga, terlebih pusing ye Bunga, hehe. Apa-apa pun, semoga Bunga membesar dengan sihat selalu dan menjadi seorang insan yang lemah lembut dan tinggi budi pekertinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jinggo Tok Sidang, IG Bunga Elhaq, IG Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..