” Ger4m tengok Sumayyah, cantik macam mama dia.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Puteri Sarah Liyana Bersama Anak Perempuannya, Sumayyah Cur1 Perhatian Warganet. Alahai Cantiknya Sumayyah, Memang Mini Puteri Sarah Betul !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon, Puteri Sarah Liyana di akaun Instagram, pasti mengetahui yang Puteri Sarah suka berkongsi gambar bersama dua orang anaknya iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Kalau dilihat, anak lelaki Puteri Sarah saling tak tumpah seperti wajah Syamsul Yusof, manakala Sumayyah lebih nampak seiras dengan wajah Puteri Sarah. Terbaru, Puteri Sarah telah memuatnaik gambar terbarunya bersama Sumayyah.

Kelihatan dua beran4k ini berada di sebuah restoran dan sedang menjamu selera. Gambar itu memaparkan Sumayyah berada di belakang Puteri Sarah serta memel0k erat ibu tersayang. Perkongsian gambar tersebut telah menarik perhatian warganet.

Ada yang menyatakan Sumayyah semakin cantik dan kecantikannya diwarisi daripada Puteri Sarah. Sehingga kini, gambar Puteri Sarah bersama anak perempuannya telah menerima ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan oleh warganet dan rata-ratanya memuji kecantikan dua beranak ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Ger4m betul lah tengok Sumayyah, cantik macam mama dia, gaya senyum pun sama, macam kembar.. “

” Memang mini Puteri Sarah betul Sumayyah, hehe besar nanti mesti cantik macam mummy dia kan.. “

” Eh2 nampak dah besar lah anak dara Sarah, cantiknya dia. Mesti Sarah kecil2 muka macam Sumayyah.. “

” Memang cantik sangat Puteri Sarah ni dengan anak dia pun cantik. Orang cakap jenis baka lawa2 lah.. “

” Copy paste mama dia betul lah, hehe tak ada beza sikit pun, semuanya sama. Comel sangat lah Sumayyah.. “

” Masyaallah, kenapalah cantik sangat dua beran4k ni, suka betul tengok gambar ni, nampak tenang je.. “

” Dah nampak macam kakak dan adik lah, haha padahal ibu dan anak. Cantik Puteri Sarah dan Sumayyah.. “

Patutlah ramai yang puji, memang cantik Sumayyah. Muka Sumayyah dan Puteri Sarah dah macam kembar. Semoga anak-anak Puteri Sarah akan terus membesar dengan baik dan menjadi anak-anak yang soleh serta solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG puterisarahliyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..