” Eh, ada adik baru lah Ainul.. ” – Netizen

Posting Terbaru Ibu Ainul Mardhiah, Nurul Erwani Raih Perhatian Ramai. Wah Ainul Dah Ada Seorang Lagi Adik Yer, Dah Ada 2 Adik Lah. Comel Macam Ainul Juga !!

Pastinya ramai yang masih ingat dengan Ainul Mardhiah yang merupakan permata hati rakyat Malaysia. Ainul yang dahulunya mempunyai ketumb0han di mulutnya, kini sihat selepas ketumb0hannya dibuang beberapa tahun lalu.

Terbaru di Instagram, perkongsian ibu Ainul iaitu Nurul Erwani telah meraih perhatian ramai. Ainul kini sudah mempunyai seorang lagi adik lelaki yang diberi nama Fateh. Perkongsian ini turut mengej0tkan ramai netizen yang baru mengetahui hal ini.

Gambar pertama memaparkan Ainul bersama Fateh, manakala gambar kedua pula memaparkan Umar bersama Fateh. Menurut ibu Ainul, agak sukar untuk merakamkan gambar mereka bertiga bersama. Maklumlah masih kecil dan bermacam ragam.

Perkongsian gambar ini telah menerima lebih 4 ribu tanda suka daripada warganet. Ramai juga memanj4t rasa syukur melihat keadaan Ainul yang kembali sihat selepas mengalami masalah kesihatan baru-baru ini.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. ) 

Di ruangan komen, ramai yang tidak menyangka yang Ainul kini mempunyai dua orang adik. Antara komen-komen yang diberikan :

” Kakak dah semakin sihat ya…. alhamdulillah.. kakak jangan sak1t2 lagi ya.. ibu2 bapa2 malaysia r1sau tau kakak sak1t… ummahh syg dia.. “

” Oo dah ada adik baru ye.. I is confius oredi.. Alorhhhhhh omey la kamu kamu.. Haha comel tiga2nya.. “

” Masyallah semoga ainul sentiasa sihat dan sentiasa dilindungi Allah swt.. dan hap0skanlah dri segala peny4kit.. “

” Waah kakak da ada 2 adik .. Ainul da sihat sepenuhnya ke ? Nmpk kurus dia… moga ainul sihat n ceria sll d bwh lindungan Allah.. “

” Ada adik baru dah Ainul.. Masyaallah ainul dh jadi kakak besar ye skrg… Dh ada dua adik.. Semoga keluarga ni sentiasa dilindungi .. “

” Kakak dh jadi kakak utk 2 org adik dh… seronok dia.. Shafikallah semoga anakanda Ainul terus sihat seperti sediakala aamiin X3 yarobbal.. “

” Eh, ada adik barulah ainul.. Kakak Ainul, abam Umar, bby Fateh … Tahniah _nrlerwani. 3 dah cahayamata. Alhamdulillah.. “

Nampaknya semakin meriah rumah Ainul dengan kehadiran dua orang adik lelaki. Pastinya seronok Ainul untuk bermain nanti. Semoga Ainul Mardhiah terus sihat seperti selalu dan membesar menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurul Erwani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..