” Nasib mummy tak jat0h tangga baca ayat-ayat manis tu, haha.. ” – Netizen

Datin Dr Halina Yunos Kongsi ‘Nota Sweet’ Daripada Anak Lelakinya, Sheikh Adam Buat Ramai Terhibur. Ad0i Adam, Ayat Dah Sweet Tapi Macam Sal4h Tempat Je Tulis Tu. Nasib Lah Mummy Cool, Haha !!

Bagi yang mengikuti perkembangan angkasawan negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukur atau pun isterinya, Datin Dr Halina pasti mengetahui yang mereka sering berkongsi perkembangan anak-anak di laman media sosial.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Dr Halina telah memuatnaik satu gambar yang memaparkan cebisan ‘nota sweet‘ daripada anak lelakinya iaitu Sheikh Adam. Kongsi Dr Halina, ketika mahu turun daripada tangga, Dr Halina telah terlihat tulisan tersebut pada dinding.

Seloroh Dr Halina, Adam sweet tidak bertempat dan Dr Halina mahu mencari frame untuk mengabadikan tulis Adam pada dinding tersebut. Perkongsian gambar oleh Dr Halina itu telah menarik perhatian warganet.

Ramai yang terhibur dengan apa yang diluah oleh Dr Halina dan menyuruh agar Dr Halina membalas nota yang ditulis oleh Adam. Sehingga kini ‘nota sweet‘ daripada Adam buat mommy nya telah menerima lebih 9 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Di ruangan komen, selain meluahkan rasa terhibur, rata-ratanya memuji Adam seorang anak yang bijak. Antara komen-komen menarik adalah :

” Nasib mummy tak jat0h tangga baca ayat-ayat manis tu, haha.  Apalagi mommy, cepat lah balas nota Adam, haha.. “

” Dia tunggu mummy reply, siap tulis “read mummy” tuh hahaha bertuah betul lah Adam ni, lawak pula baca.. “

”  Pec4h kaca pec4h gelas, dah baca harap balas la mommy. Mommy nye creative ada je idea nak buat, tak mar4h pun tu yang anak pun creative, hahahahaaha.. “

” Anak cerdik memang dinding akan jadi mangs4 mereka. Pandai Adam buat ayat sweet untuk mommy yer.. “

” Alahai sweet, tapi tempat yang ditulis tu sal4h lah pula, hahaha. Nanti besar mesti romantik macam daddy.. “

” Dr dah lepas baca kena tick, hahahaha baru dia tahu yang Dr dah baca tu. Bijak betul lah Adam ni.. “

” Nak mar4h kan, tapi terus jadi cair baca apa yang Adam tulis, mohon bertabah lah Dr, haha anak2 sedang membesar.. “

Alahai Adam, nasib mummy tak mar4h. Comel pula baca apa yang ditulis Adam tu. Biasalah anak-anak sedang membesar, tapi percayalah ianya pasti menjadi kenangan yang terindah apabila mereka sudah dewasa nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG drhalina, drsheikhmuszaphar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..