” Dia boleh menyorok belakang teacher, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Elfira Loy, Muhammad Rayyan Khalaf Yang M4lu-M4lu Buat Persembahan Di Majlis Sekolahnya Buat Ramai Terhibur. Ad0i, Kelakarlah Rayyan. Budak Lain Elok Rancak Berjoget, Dia Boleh Pulak Menyorok Belakang Cikgu. Hehe !!

Apabila berada di penghujung tahun, kebanyakan sekolah mula mengadakan majlis untuk sesi persekolahan pada tahun tersebut. Kebiasaannya pastinya ada persembahan daripada para pelajar dan majlis ini turut dihadiri oleh ibubapa.

Ini yang dikongsikan oleh Elfira Loy di akaun instagram miliknya apabila Elfira menghadiri majlis persekolahan anak sulungnya, Muhammad Rayyan Khalaf. Elfira turut menulis di ruangan kapsyen yang masa begitu pantas masa berlalu dan anaknya sudah pun bersekolah.

Dalam majlis tersebut Rayyan turut membuat persembahan bersama rakan-rakannya. Elfira telah memuatnaik video ketika Rayyan membuat persembahan. Namun agak kecew4 kerana Rayyan seorang yang sangat pem4lu apabila berada di pentas.

Rayyan tidak menari seperti rakan-rakannya sebaliknya Rayyan hanya berdiri dan cuba untuk menyorok di belakang gurunya. Dapat didengari suara Elfira yang tertawa melihat gelagat Rayyan. Ad0i, pem4lu sangat Rayyan ni tak macam mummy, hehe.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat Rayyan di atas pentas. Antara komen-komen yang diberikan :

” When Introvert try to dance.. sorry mommy im not a stage person like you, im a shy shy boy .. Beautiful family .. “

” Rayyan tak buat apa apa pun. Cutie.. pernah jumpa elfira.. baik sangat orgnye.. kecik comel n senyum sokmo .. “

” Alalala comelnya rayyan.. Dia terkej0t ramai org d depan agaknya . Alaa c1annnnnm.. Siap nyorok tu, comel.. haha.. “

” Spesies anak sy jgak. Msa nak perfom betul2 taknak buat pulak.. semoga bahagia selalu.. bila lah dpt jmpa elfira ni.. minat dr kecik lg.. semoga sigat selalu.. aminn.. “

” Eh, ada budak tu cari mummy dia la.. Rayyan satu school dengan inara baby girl princessmeenie ke ? Looks like both used the same stage.. “

” Gebunyaa anak EL dua2 EL bagi diorang makan apa . Cantik skin depa awwww melting.. mcm anak korea.. “

” Alolooo cute nyaaa aria.. Awwww stage fright la Rayyan..whatever it is good job for ur effort .. Dia boleh nyorok blakang tcer haha.. “

Mungkin ini merupakan kali pertama Rayyan membuat persembahan dan berada di pentas. Tambahan pula apabila melihat jumlah penonton di hadapan pentas yang ramai. Semoga tahun hadapan Rayyan semakin kurang rasa m4lunya untuk membuat persembahan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..