” Wah lawanya Dato’ Nancie Foo. Lama tak tengok, masih cantik.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Dato’ Nancie Foo Yang Sudah Lama Tidak Muncul Di Kaca TV Raih Perhatian Ramai. Wah Masih Maintain Cantik Dan Ramping, Serupa Macam Berlakon Movie Main-Main H4ntu Dulu. Awet Muda Sungguh !!

Bagi warganet yang lahir sekitar tahun 80-an, pastinya mengenali pelakon wanita bernama Dato’ Nancie Foo. Bek4s Ratu Cantik Malaysia 1979 ini sangat petah berbahasa Melayu dan banyak membintangi filem dan drama TV suatu masa dahulu.

Sekian lama Nancie menyepi daripada dunia seni, kelibatnya dapat dilihat ketika menghadiri majlis resepsi anak perempuan Sharifah Shahirah, Tallisya minggu lalu. Tampil anggun dalam busana kebaya pink, gambar terkini Nancie ini menarik perhatian ramai.

Sudah lama Nancie tidak muncul di kaca TV dan Nancie masih kelihatan sama sahaja seperti dahulu. Awet cantik dan tidak dimam4h usia, itu antara pujian oleh warganet buat figura ini. Ramai yang masih terbayang lakonan Nancie dalam filem Main-Main H4ntu.

Shiera turut mencoretkan di ruang kapsyennya yang Nancie adalah pelakon lama yang legend. Bukan selalu dapat melihat Nancie. Nancie juga ada berkongsikan gambar-gambar ketika berada di majlis ini di Instagramnya iaitu nanciefoo2020.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Shiera ini telahpun meraih banyak likes daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan :

” Wah… Coach netball kat movie main main h4ntu kan… Hehe. Cikgu Nancy main-main h4ntu, ingat lagi cerita tu.. “

” Cikgu nancy I love main2 h4ntu… my childhood icon. Gorgeous nancy foo. suka tengok lakonan dia.. masih ingat lagi cerita main2 h4ntu.. sama tak nampak tua dia.. “

” Wah lawanya Dato’ Nancy Foo dan shira. lama tak tengok nancie Foo .. masih cantik, tak banyak berubah dengan dulu. Main main hantu punya movie.. “

” Dah lama tak nampak Nancie Foo, Teringat cerita main main hantu. Lama tak nampak d kaca tv ratu malaysia ni… Best tengok R union ni.. “

” Lama nya tak nmpk Dato Nancy Foo … she’s gorgeous. lerveee Miss International Malaysia 1979.. “

” OMG Nancy still looks as beautiful. My fav actress Nancy Foo. Bagus la kak Rara, ramai jemputan artis2 lama.. “

” Tak banyak berubah lah Nancie Foo, masih nampak cantik jelita. Soft spoken, ee rindunya teringat cerita main-main h4ntu.. “

Nancie kekal lawa dan gorgeous walaupun sudah berusia. Majlis Shiera ini menjadi medan reunion yang menghimpunkan ramai artis-artis lama pula. Apa-apa pun, semoga Nancie sentiasa gembira bersama keluarga tersayang dan success selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shiera Ijoy, IG Nancie Foo

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..