” Comelnya kakak dan adik. Sorang muka Aeril, sorang muka Wawa.. ” – Netizen

Wawa Zainal Muatnaik Gambar Terbaru Dua Anaknya, Ayya Soffya Dan Muhammad Fahri Buat Ramai Yang Ger4m Melihat Kecomelan Mereka. Alahai Dah Besar Fahri, Dah Nampak Sama Besar Dengan Kak Soffya Lah !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon kacak, Aeril Zafrel dan juga isterinya, Wawa Zainal di akaun media sosial mereka, pasti mengetahui pasangan ini sering berkongsi gambar bersama empat orang cahaya mata mereka.

Meninjau di entry terbaru akaun Instagram Wawa, telah memuatnaik dua gambar terbaru anaknya iaitu Ayya Soffya dan Muhammad Fahri. Kelihatan kedua beradik ini sedang menaiki satu permainan bersama.

Tulis Wawa di ruangan kapsyen, Wawa melihat Soffya dan Fahri sudah seperti kembar lebih-lebih lagi tarikh lahir mereka hanya selang sehari, namun berlainan tahun. Perkongsian gambar itu telah mencur1 perhatian warganet.

Ada peminat Wawa memberikan komen mengatakan yang Soffya dan Fahri nampak seperti Wawa serta Aeril. Sehingga kini, gambar Soffya dan Fahri itu telah menerima lebih 45 ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan oleh warganet dan rata-rata mereka memuji kecomelan Soffya dan Fahri. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comelnya kakak dan adik. Sorang muka Aeril, sorang muka Wawa. Sekejap je Fahri dah besar kan.. “

” Comelnya dua-dua ni, ger4m pula tengok hehehe. Anak-anak Wawa semua cantik dan handsome lah.. “

” Halah halah comelnya dua beradik ni, hehe boleh sambut birthday sama2 lah nanti Soffya dan Fahri, mesti meriah.. “

” Sekali padang macam ada muka Aeril, hahaha dua kali padang macam smua muka Wawa pula, hehe.. “

” Comey2 belaka anak Wawa yg versi Wawa yg sulung & no 2 versi Areil syukur alhamdulillah dianugerah oleh Allah anak2 comel.. “

” Handsome betul Fahri, Soffya cantik lah macam mummy dia. Dah macam anak orang arab pula tengok dua beradik ni.. “

” Terpesona tengok Soffya dan Fahri, dua2 comel. Betul nampk macam kembar, nanti Fahri besar lagi nampak mcm kembar Soffya.. “

Comel anak-anak Wawa dan Aeril, memang nampak sekali imbas mirip Aeril dan Wawa lah. Apa-apa pun semoga Soffya dan Fahri terus membesar dengan sihat serta menjadi anak yang soleh dan solehah buat Wawa dan Aeril.

Silakan SHARE..

Sumber : IG w4w4_zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..