” Comel macam budak sekolah.. ” – Netizen

Tampil Berhijab, Penampilan Terbaru Erynne Erynna Cur1 Perhatian. Peminat Mendoakan Semoga Erynne Terus Istiqamah. Alahai Cantik Dan Manis Erynne, Nampak Macam Budak Sekolah Jer !!

Meninjau ke akaun Instagram Erynne Erynna, perkongsian video terbaru Erynne dengan mengenakan tudung telah meraih perhatian ramai. Menurut Erynne, dia hanya mencuba penampilan sebegini dan InsyaAllah akan terus bertudung secara perlahan-lahan.

Erynne memakai tudung berwarna hitam berserta t-shirt dan juga seluar berwarna kelabu. Penampilan Erynne yang ringkas ini tetap menerima pujian ramai kerana dilihat seperti seorang pelajar sekolah walhal Erynne merupakan seorang ibu kepada seorang anak perempuan.

Di ruangan komen, ramai mendoakan Erynne agar terus istiqamah jika sudah bertudung sepenuhnya. Nampaknya ramai peminat Erynne gembira melihat perubahan Erynne ini dan masing-masing men1ngg4lkan doa.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 24 ribu tanda suka dan komen yang hampir sejumlah 1 ribu buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Erynne juga dipuji tidak seks1 sebelum ini semasa belum mengenakan hijab.

Jom tonton video di bawah ;

Ramai yang mendoakan perubahan Erynne ini agar terus istiqamah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” So sweet, cantiklah dia.. suka tgk awak dear. Insyaallah, amin.. macam rupa adik saya dh bila pakai tudung tau.. “

” Sister, so cute of u with that hijab.. ur attire alway loose and nice.. add up scarf look amazing and sweet.. “

” Masyaallah moga dipermudahkan segalanya.. always doa for u.. pakai mcm mana pun tetap cNtik. Love u sinceu were kid.. “

” Dia ni bagus. Walau freehair, baju dia loose.. semoga slowslow berhijab ye sis.. u tetap nampak cantik dan manis.. “

” Macam budak form 5, insyaallah niat yang baik akan dpermudahkan.. ske dgn adik ni sb mse dia free hair pon pakaian dia loose gil42. moga allah pgg hati mu syg.. “

” Masha Allah Tabarakallah. May Allah ease everything kak eryn.. awak cantik sangat macam ni.. alhamdulilah, sopan je penampilan.. “

” Comel macam budak sekolah. InsyaAllah, slowly but surely. May Allah ease everything you do dear, Aamiin.. “

Semoga penampilan terbaru Erynne ini akan sentiasa dimurahkan rezeki dan tidak menjadi penghalang untuk Erynne terus berjaya dalam industri hiburan. Kami di Berita Kopak mendoakan yang terbaik buat Erynne Erynna.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erynne Erynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..