” Makin comel lah Fahri, dagu terbel4h tu. Muka Wawa versi boy.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Gambar Terbaru Anak-Anaknya Raih Perhatian Warganet. Wah Cantik Dan Handsome Semua Anak Wawa. Muka Anak Bongsu, Fahri C0py Paste Wawa Sangat !!

Pelakon yang juga kini bergelar usahawan berjaya, Wawa Zainal bukan asing buat para peminat seni tanahair. Sekali pun Wawa tidak seaktif dulu dalam lakonan, namun saban hari ada sahaja perkongsian Wawa di akaun media sosialnya yang mendapat perhatian ramai.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Wawa Zainal, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini ke semua anak-anak Wawa iaitu Attar, Hayla, Ayya Soffya dan Fahri. Mereka semua berada di pesisiran pantai mengambil angin.

Wawa menulis di kapsyennya pertanyaan buat peminat mengatakan ke semua anak-anaknya ini c0py muka Aeril. Pelbagai respon diberikan oleh peminat dan ramai yang bersetuju yang anak-anak Wawa ini cantik dan handsome semuanya.

Peminat juga mengusik Wawa supaya mengandung lagi kerana masih ternampak kosong dan banyak ruangan dalam gambar tersebut. Iyelah, Wawa pun masih muda kan. Anak-anak pula comel, beran4k ramai pun tidak mengapa bak kata peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Antara perkongsian lain tentang Fahri yang dapat dilihat di Instagram Wawa.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Wawa ini telahpun mencatatkan lebih 60 ribu tanda suka dan antara komen-komen yang dapat dikongsikan :

” Ada lagi ruang kanan kiri utk yangg seterusnya bergambar hehe. Yg no 3 muka mommy dia sgt, yg sulong sebijik bapaknya.. “

” No. 3 dgn 4 mcm wawa… tp tak kisahlah c0py wawa ka aeril ka, anak wawa semua comel… mak pak pun segak.. anak semua comel la.. hihihi.. “

” No 2,3,4 muka mummy, no 1 aeril. semua cantik hencem. Tapi macam nice mixture of you both.. “

” Tambah sorang lgi.. alang-alang penuhkan 7 seater. Makin comellah Fahri, sebijik muka wawa versi boy.. “

” Eeee yang dekat dalam stroller tu encemmm, melt1ng tengok. Dagu terbel4h tu, keg1laan ramai nanti. semua cantik-cantik dan ensemm.. “

” Masih ada space dalam gambar ni hehe. aaa jommm tambah lagi. Yang girl cantik, yang boy semua handsome.. “

” Ayya dengan fahri tu c0py akak tu… mak cantik anak comel. Yg bongsu paling comel. ger4m betul dgn fahri ni.. “

Andai ada rezeki ada anak lagi untuk Wawa, tentu cute juga baby nya sama seperti yang lain-lain. Anak ramai pun rezeki, boleh menjadi saham untuk kedua ibu bapa di akhirat nanti. Semoga anak-anak Wawa menjadi anak yang soleh dan solehah. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..