” Bunga tengok mummy dia terpegun, cantik betul.. ” – Netizen

Video Terbaru Elisya Sandha Dan Anaknya, Bunga Elhaq Raih Perhatian Ramai. Mummy Dan Bunga Sama Cantik. Sampai Terpegun Bunga Tengok Mummy Yer !!

Meninjau ke akaun Instagram Elisya Sandha, perkongsian video terbaru Elisya dan anaknya, Bunga Elhaq telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Elisya memangku Bunga sambil duduk di sofa.

Wajah Bunga yang comel sememangnya sudah menjadi perhatian ramai warganet. Tetapi dalam video ini ramai memuji penampilan Elisya yang nampak semakin cantik seperti anak d4ra. Wah, memang berseri sangat penampilan Elisya kali ni.

Elisya turut menulis di kapsyen p0sting ini yang berbunyi ‘ to my precious daughter, i love you. Semoga Bunga membesar menjadi anak yang baik dan solehah’. Pastinya semua yang baik-baik sahaja buat si anak.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 9 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Siapa tidak ger4m melihat wajah comel Bunga ni, makin besar makin iras wajah Bunga seperti wajah bapanya.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan Elisya yang makin cantik setelah bergelar ibu. Antara komen-komen yang diberikan :

” Makin cantik mommy lepas ada baby.. MasyaAllah Tabarakallah… Semoga membesar dikelilingi kasih sayang semua… terutama kasih sayang Allah.. “

” Mama, ank smp nana dia semua cantik2 comelll.. Sebijik macam muka Haq.. Bunga yg cantik.Seindah namanya,secantik mummy nya.. “

” Comey nya bunga muka oma nya cantik.. Mashaallah. Little Bunga Elhaq sooo CUTE.. Mommy ke kakak bunga ni ? Cantik betol .. “

” Lawa nye lahai mak bunga.. cntknya sis elisyasandhaofficial  baby bungaelhaq nnt msti cntk mcm mama n nana sheilarusly_jspictures.. ” 

” Masyallah tabarakallah soo pretty… moga dijauhi penyak1t ain.. Aamiin yaroballamiinn… Ibunya semakin Cantik sejak kahwin, anaknya sweet wajahnya.. “

” Cantiknya mak dia .. tak sabar tggu Bunga yg solehah besar nnti mesti lawa mcm mama n nanna dia.. baby muka sama daddy.. “

” Bunga tgk mak dia tepegunn cntik betul.. Semoga kak el dan bunga sihat sentiasa.. mama dia pun cantik sangat.. “

Bak kata pepatah, ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Kalau mummy nya sudah cantik orang, pastinya si anak juga akan mewarisinya. Semoga Bunga membesar menjadi anak yang baik seperti yang mummy Bunga doakan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Elhaq, Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..