” Comelnya baby Adira, hidung mancung dan pipi b4mbam. Sedap nama baby.. ” – Netizen

Video Terbaru Adira Suhaimi Bersama Anak Lelakinya Yang Hampir Berusia 1 Bulan Cur1 Perhatian Warganet. Alahai Comelnya Baby, Hidung Mancung Dan Pipi Bamb4m. Nama Pun Simple Dan Senang Nak Ingat !!Β 

Pada 29 September yang lepas, penyanyi Adira Suhaimi telahpun selamat melahirkan seorang bayi lelaki secara pembed4han. Adira memaklumkan berita gembira selamat melahirkan kepada umum menerusi akaun Instagramnya.

Untuk rekod, perkahwinan Adira bersama ahli perniagaan, Datuk Seri Adnan Abu ini telah pun dikurniakan dengan 3 orang anak sebelum ini. Angrek, Asan dan Anggun adalah nama cahaya mata pasangan ini.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Adira, telah dikongsikan satu video terbaru Adira bersama anak bongsunya. Hampir sebulan usianya, si kecil ini dinamakan sebagai Ayub. Wah ringkas sahaja namanya sama seperti kakak dan abangnya yang lain.

Melihat pada wajah baby Ayub, ramai warganet yang memuji kecomelan anak keempat Adira ini. Pipinya yang semakin membulat dan temb4m tu, kus semangat juga ye tubuh baby Ayub. Tentu kakak-kakak dan abang ger4m dengan Ayub.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Adira ini telahpun meraih lebih 6000 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen mereka :

” Baby boy, masya Allah tabarakallah comelnya. 4 dah selamat awak, sihat sihat tutup dah pabrik. hehe apa pun selamat.. “

” Tetap cantik Adira. Yangg dan Ayub, comelnya baby Adira ni. Ayub yang soleh ni, loveee.. “

” Ayub, Alahai comelnya awak baby ayub. Nama suami saya pun ayub juga hehe. Tahniah Adira.. “

” Comelnya baby Ayub, hidung mancung. ee pipi dia bamb4m betul, sedap nama Ayub.. “

” Maksud yang indah, nak ingat pun senangkan. Semoga baby Ayub jadi anak yang soleh. Ami tak pernah tak cantik tau.. berseri-seriiii.. “

Sedang berpant4ng pun Adira tetap kelihatan cantik dan berseri-seri. Ayub juga semakin chubby, dapat susu secukupnya memang bamb4mlah Ayub. Pastinya Ayub melengkapkan lagi kehidupan Adira, officially Ami kepada 4 orang anak.

Apa-apa pun, tahniah Adira untuk cahaya mata keempat ini. Selamat melalui tempoh berpant4ng dengan tenang. Semoga baby Ayub sihat-sihat sahaja dan membesar menjadi anak yang soleh dan berguna tidak hanya kepada keluarga malah kepada semua orang di sekelilingnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adira Suhaimi, Aggrek.adenan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..