” Dato’ Syafinaz dah pandai melawak, terhibur.. ” – Netizen

Video Lawak Dato’ Syafinaz Selamat Dan Atu Zero Ketika Di Program Gegar Vaganza Buat Ramai Terhibur. Kelakar Lah, Dua-Dua Rambut Kembang. Sekali Isteri Atu Pun Turut T1nggalkan Komen Yang Menghiburkan !!

Siapa tidak kenal dengan Dato’ Syafinaz Selamat yang merupakan seorang penyanyi dan juga guru vokal yang hebat. Dato’ Syafinaz kini terlibat menjadi juri tetap program Gegar Vaganza untuk musim ke 9 ini.

Meninjau ke satu akaun Instagram, video Dato’ Syafinaz membuat lawak dengan Atu Zero telah membuatkan ramai terhibur. Penampilan Dato’ Syafinaz agak berbeza daripada sebelum ini dengan membuat gaya rambut kembang.

Kebetulan Atu Zero muncul pada program tersebut untuk mempromosikan sesuatu namun lain pula yang berlaku apabila Dato’ Syafinaz menyatakan yang Atu merupakan adiknya. Lihatlah gaya rambut mereka yang sama.

Lawak sp0ntan Dato’ Syafinaz ini membuatkan ramai tertawa dan Atu pula memberikan reaksi m4lu-m4lu. Ramai tidak menyangka Dato’ Syafinaz pandai membuat lawak dan sangat sp0rting walaupun bertindak sebagai juri.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberikan emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan oleh netizen :

” Ini terpaling best.. yang best Datuk syafinaz pun dah pandai melawak.. Aduuuhhh… lawak sungguh… sen4k perut dok gelak.. “

” Malam niee memang meriah juri pun tersamp0k lawak.. meriah sangat. Dalam kita stress tengok GV9 dengan kak lina pom pom tapi ni kelakar.. “

” Seronok juri-juri pun sama buat kami niee hepi jee.. sp0rting macam ni lah tak stress, kelakar.. “

” Hahahahahaha dapat jugak adik dia jumpa dengan kakak dia.. Dato shafinaz dah pandai melawak.. terhibur.. “

” Best, sp0rting.. Hahaha ni klakar. Memang macam kakak dan adik.. kelakarlah juri kali ni.. sangat menghiburkan.. “

” Dah t0nggang langgang GV tahun ini. Dia datang nak promote but then the judge masuk campur and ke lain pulak .. haha.. “

” GV takde this year dah jadi maharaja lawak, haha.. terhibur aku malam ni tengok gaya rambut kembang.. “

Sekali komen isteri Atu pun turut menghiburkan :

Haa, sampai isteri Atu pun terkej0t melihat suaminya mempunyai seorang ‘kakak’ , haha. Seronok menonton rancangan yang sentiasa menghiburkan sebegini. Sekurang-kurangnya tidak lah terlalu bosan apabila diselitkan dengan lawak .

Silakan SHARE..

Sumber : IG Astro Gempak, Dato’ Shafinaz, Atu Zero

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..