” Pec4h peluh Rahim kena game dengan Jep, tahu pun tak0t.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu Menyak4t Rahim Dengan Lari Turun Dari Pentas Ketika Sedang Berlakon Dalam Sepahtu Reunion Live Roadtour Buat Penonton Terhibur. Haaa Cu4k Terus Rahim Bila Jep Buat Perang4i, Haha !!

Sebut sahaja nama pelawak Jep Sepahtu tentu ramai yang sangat meminatinya. Mula aktif dalam dunia lawak sejak tahun 2009, Jep atau nama sebenarnya Muhd Nazri Zainal Abidin sentiasa menjadi antara pelawak yang sehingga kini masih sahaja berhasil menghiburkan ramai.

Program lawak yang dilakonkan oleh Jep, Sepahtu Reunion Live 2022 membuatkan ramai yang tidak sabar menunggu setiap minggu untuk menonton kerana ada sahaja kelakuan lucu Jep yang mencu1t hati dengan dialog spontannya ketika berada di atas pentas.

Menerusi akaun Instagram Berita Kopak telah berkongsi satu video yang diulangsiar daripada akaun Tik Tok nieta2509 memaparkan telatah Jep menyak4t Rahim ketika siaran langsung Sepahtu Reunion. Dalam video itu, Jep telah lari turun pentas men1nggalkan Rahim sedang berlakon.

Setelah Jep turun, Jep telah berkata kepada Rahim agar berlakon seorang tanpa dirinya di atas pentas. Melihat lawak spontan Jep itu, para penonton turut berdek4h ketawa. Hingga kini, video tersebut telah mendapat ratusan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa terhibur mereka setelah menonton video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Pec4h peluh Rahim kena game dengan Jep, tahu pun tak0t, haha nasib lah dapat kawan tingt0ng, haha.. “

” Baru penonton seronok, percayalah Sepahtu Reunion boleh tahan lama. Lawa terlebih spontan, ada je buat lawak, haha.. “

” Aku yang ada kt sini smlm pun tak tahan dengan perang4i Jep ni ada je, hahaha penat ketawa tengok tau.. “

” Masalahnya gigi dia sama weh dgn pakcik tu, padai plk Jep lari turun duduk dengan geng dia, hahhahahaha.. “

” Lawak Jep memang di luar jangkaan betul, terus lari tgl kawan kt ats pentas tu, cu4k Rahim dibuatnya.. “

” Jep ni ada ade je dia punye nak buat happu kat orang, ape dia buat semua kene dan kelakar, hehehe.. “

” Tiap minggu kalau tak buat perangai memang bukan Jep lah, hilang stress tengok tau, memang best sangat.. “

Mesti Rahim tak sangka Jep nak buat macam tu kan, berdek4h habis semua penonton dalam studio. Apa-apa pun semoga Sepahtu Reunion ini terus bersiaran setiap minggu kerana ia merupakan rancangan yang sangat menarik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG beritakopak, jepsepahtu, TikTok nieta2509

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..