” Uwais dapat jugak kasih sayang sepenuhnya walaupun ibu dah tiada.. ” – Netizen

Video Gelagat Odey Mengangkat Uwais Al-Qarni Cur1 Perhatian Ramai. Kuatnya Odey, Bukan Ringan Uwais Ni. Manjanya Uwais Dengan Odey, Ada Yang Sayu Tengok Layanan Odey Pada Uwais !!

Semenjak pemerg1an arw4h Siti Sarah Raissuddin, anak-anak arw4h dijaga oleh Shuib dan mertuanya. Anak sulung Sarah dan Shuib, Uwais Al-qarni pula sering ditemani oleh atok dan odey nya ke mana-mana terutamanya ketika perlaw4nan golf yang disertai oleh si kecil ini.

Uwais sememangnya manja dan akrab dengan atok dan odey. Odey pula melayaninya Uwais bagai menatang minyak yang penuh dan ini membuatkan ramai yang suka melihat gelagat manja nenek dan cucu ini.

Meninjau akaun Instagram Suciuwais, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Odey mengangkat Uwais. Cerita Odey, jika dulu Uwais masih bayi masih boleh ditimang-timang tetapi sekarang badan Uwais sudah berat.

Odey turut memberitahu berat Uwais sekarang sudah mencapai 44 kg. Sama naik beratnya dengan Odey kerana nenek dan cucu ini memang suka makan. Comel sahaja melihat Odey melayani Uwais, manja betul Uwais dengan Odey.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Odey ini telahpun meraih 9000 likes daripada warganet. Antara komen-komen mereka :

” Semuga odey didalam rahmat dan kasih sayang Allah, dimurahkan rezeki kerana menjaga anak arw4h siti dgn penuh kasih sayang.. ‘

” Nasib baik ada odey yg syg dorang mcm darah daging sendiri . moga selalu diberikan kesihtan yg baik makder.. “

” Allahuakbar pengganti ibu uwais.. sangat-sangat baik odey sayang anak-anak siti sarah.. “

” Tq odey.. tolong jg ank2 ni odey yg penyayang ..lagi pengasih. bertuah dpt odey syg pd ank2 arw4h.. “

” Mcm tgh dukung arw4h siti sarah.. sama sebijik la mcm mama dia.. odey baik2 angkat berat tak0t sak1t pinggang.. “

” Sayunya tengok layanan Odey pada Uwais. Kasih sayang macam seorang ibu.. uwais dapat jugak kasih sayang sepenuhnya walaupun ibu dah tiada.. “

” Seb4k tengok kasih sayang antara Odey dengan Uwais. Uwais lak macam mama dia sebijik.. “

Untung Uwais ada nenek seperti Odey yang penyayang dan melayani sahaja kerenah Uwais. Terubat juga hati Uwais dengan kasih sayang yang diberi oleh Odey. Semoga Uwais menjadi anak dan cucu yang baik serta insan yang berjaya pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suciuwais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..