” Ada mesin bengkung ke kat situ.. ” – Bell Ngasri 

Babak Sed1h Dynas Mokhtar Ketika Penggambaran Drama Buat Ramai Terhibur. Ad0i, Lawak Lah Siap Bergetar Perut Sekali !!

Meninjau ke akaun Instagram Dynas Mokhtar, perkongsian video Dynas ketika melakonkan babak sed1h telah membuatkan ramai terhibur. Ini kerana ketika dalam keadaan sed1h lain pula yang berlaku dan mencur1 perhatian.

Dynas menang1s sambil perutnya juga turut bergetar. Hal ini membuatkan Dynas turut berkongsi di kapsyennya dengan menyatakan ia merupakan salah satu cara untuk mengempiskan perut. Alahai memang nampak macam pakai mesin urut lah, hehe.

Apabila menyedari perutnya turut bergoyang, Dynas telah menutup perutnya dengan tangan. Wah, nampaknya Dynas memang menjiwai watak yang dilakonkannya. Maklumlah Dynas juga merupakan seorang pelakon yang hebat.

Perkongsian video Dynas ini telah menerima lebih daripada 7 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Ramai yang memberi komen dengan emoji ketawa. Malah rakan-rakan artis juga turut berasa terhibur melihat lakonan Dynas ini.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat babak Dynas yang dalam kesed1han. Antara komen-komen yang diberikan :

” Kalau orang boleh nyanyi dari perut, u boleh nangis dari perut ape.. Tu namanya feel. Sangat dalam. Nyanyi pun lagu tu. Support dari perut.. “

” Wahhhh bole c0py method ni.. Sed1h sgt tu gayanya. Smpai vibrate whole body.. satu2 nya artis berani post mcm ni hahahahha.. “

” Kak dynas dh boleh jd pelawak la.. hahahahha..  sis pki belt exercise electric tu ke ? gelak pon kdg2 jd mcm tu.. “

” Nsib baik cpt cover guna tangan lupe pakai bengkong ke sis.. Tu pakai mesin gegarkan perut tu ke? U made my day la kak.. “

” Teknik tangisan dari perut yer.. gurau ye.. biasa perut mcm ni time gelak bkn time sedih.. Dah boleh joined sepahtu ni.. “

” Tangisan dari perut tu, Kak ni scene sed1h tau…. Masuk balik airmata aku.. Perut turut bersed1h hahahaha ad0ii.. “

” Apsal tgk terus tak sed1h dia jadi kelakar pulak.. hahaha.. Sambil gelak tngok perut sendiri sudah aduhaiii.. “

” Ada mesin bengkung ke kat situ.. ” – Bell Ngasri 

Pastinya drama lakonan Dynas ini sangat menarik untuk ditonton. Semoga Dynas Mokhtar berjaya dalam bidang lakonan. Tidak sabar untuk menonton drama terbaru lakonan Dynas. All the best buat Dynas Mokhtar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dynas Mokhtar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..