” Cantik betul Nasha ni, apa eh rahsia dia nampak awet muda ni.. ” – Cepat Berita

Penampilan Nasha Aziz Menjayakan Grand Launching & Islamic Fashion Show 2022 Raih Perhatian. Cantik Dan Ayu Sangat Nasha Berhijab, Maintain Je Nasha Ni. Awet Muda Sangat !!

Semalam telah berlangsungnya Grand Launching & Islamic Fashion Show 2022 anjuran Munawwareen. Ramai selebriti terkenal menjayakan acara ini antaranya pelakon dan model tinggi lampai, Nasha Aziz.

Menggayakan busana muslimah berwarna hijau, gaya Nasha semestinya menjadi tumpuan. Nasha yang sudah pun berusia 50-an ini masih kekal nampak muda dan berseri-seri wajahnya. Seperti kata peminat sebelum ini, Nasha ini awet muda orangnya.

Lebih menambahkan seri Nasha apabila Nasha turut mengenakan hijab. Semakin terserlah keayuan dan kejelitaan seorang yang bernama Nasha Aziz ini. Melangkah laju di pentas peragaan, Nasha antara model terkenal negara.

Wajah Nasha tidak menampakkan usianya yang sebenar, masih terlihat bertenaga seperti zaman mudanya dahulu. Apalah agaknya rahsia dan tips kecantikan si jelitawan ini sehinggakan terlihat muda di usia begini.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Selain Nasha, turut kelihatan sama di tempat duduk tetamu ialah Hafiz Hamidun. Selain itu, pasangan duet popular yang baru sahaja memenangi anugerah baru-baru ini, Ernie Zakri dan Syamel turut membuat persembahan pada pembukaan majlis.

Pemilik badannya sudah sedia cantik, pakailah apa sahaja pasti nampak menawan. Semoga Nasha Aziz sentiasa success dalam semua lapangan yang diceburinya dan sentiasa ceria. Stay safe Nasha dan take care.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Cepat Berita, IG Nasha Aziz, IG Munawwareen Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..